SUUUULTEN!

entil?

Forumet er livet
og har bare såååå lyst på hot-dog..
Har verken pølser eller lomper/brød...
og orker ikke gå på butikken...

Hva gjør man da???[8D]

Inviter ein eller anna på middag - og be de ta med lomps og brøds??? [:D][:D][:D]

Da drømmer man videre.... jeg sitter her å drømmer og deilig og myk skumgummi.. og har SÅ lyst til å gå berserk på innleggene i Adele Sofie sin sykkelhjelm.. smakte litt på de i går og de var SÅ gode!!!!

ORIGINAL: Windy

Da drømmer man videre.... jeg sitter her å drømmer og deilig og myk skumgummi.. og har SÅ lyst til å gå berserk på innleggene i Adele Sofie sin sykkelhjelm.. smakte litt på de i går og de var SÅ gode!!!!

hahaha, seriøst? [:D]

Du er gal.

ORIGINAL: ThereseAa

hahaha, seriøst? [:D]

JA SKIKKELIG SERIØST!! Skumgummi er det jeg har lyst på mest av alt i verden nå!! Og jeg får vann i munnen bare av å tenke på hvor godt og fuktig og herlig det er å tygge på!! NAM!!
Var såå lykkelig å fant skumgummi i solseng-madrassen jeg ligger på, men det var gammel og bare smuldret gitt.. MÅ finne noe annet.. og de sykkelhjelm-innleggene var jo helt nye og såå gode!!
Hadde det bare følgt med ekstra-innlegg!!!

ORIGINAL: 1100

og har bare såååå lyst på hot-dog..
Har verken pølser eller lomper/brød...
og orker ikke gå på butikken...

Hva gjør man da???[8D]

Hehe om du har seriøst lyst på så kan du jo Ringe en bensinstasjon og bestille ei pølse, så bestiller du en taxi fra bensinstasjon og hjem til deg, at det er en pølse som er passasjer og ikke et menneske spiller da ingen rolle[;)]
Spørs bare om du får lov å krite pølsa eller om de kan sende med Giro[:D][:D]

JA SKIKKELIG SERIØST!! Skumgummi er det jeg har lyst på mest av alt i verden nå!! Og jeg får vann i munnen bare av å tenke på hvor godt og fuktig og herlig det er å tygge på!! NAM!!
Var såå lykkelig å fant skumgummi i solseng-madrassen jeg ligger på, men det var gammel og bare smuldret gitt.. MÅ finne noe annet.. og de sykkelhjelm-innleggene var jo helt nye og såå gode!!
Hadde det bare følgt med ekstra-innlegg!!!

Hehehe.... eg ler med deg! Med oss!! Med alle oss flotte gravidusa her inne.. Hehehe...
Skumgummi da, av alle ting.. Sikkert godt det [;)]
Lykke til på jakta!!

Sjølv klarar eg ikkje legge frå meg tanken om pølse med brød, rett og slett.
Så no skal eg gå på butikken!! [:)][:)][:)] Mmmmmmmh, can't wait!

Og der va pølsene satt på trekk!!!
GLEEEEEEEEER MEEEEEEEEEG [:)][:)][:)]

ORIGINAL: dstrea

heeeldige du.. Her ble det ørret og poteter.

ORIGINAL: 1100

ORIGINAL: dstrea

heeeldige du.. Her ble det ørret og poteter.

Åååå, ørret er jo GODIS!
Nei, me har det godt - du [:)]

Back
Topp