Suuuulten...!

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
HELE tida! :o
Og hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm... Kommer til å legge på meg masse om det fortsetter sånn her :P Var sånn hele sist graviditet også, la på meg 18kg.. Spiser jo ikke så mye hver gang da, men det er jo ofte :P
Flere som har det sånn?? Konstant sulten, og føler meg helt utsultet hele tida :P

Såååå enig!! Har med meg mariekjeks på jobb som jeg knasker på hele dagen utenom måltida, i frykt for å bli kvalm når sulten melder seg!:P

Signerer! Har det heeelt likt..spiser HELE tiden og er bare mett maks 1 time. Blir jo feit som fy hvis dette fortsetter!! :p
Ja, ikke mett en time en gang av og til :P Sitter og planlegger neste rett mens jeg spiser :P Haha! Huff... Det går vel over etterhvert kanskje? Kan jo håpe hvertfall :P

Såååå enig!! Har med meg mariekjeks på jobb som jeg knasker på hele dagen utenom måltida, i frykt for å bli kvalm når sulten melder seg!:p
ja, skulle ønske jeg kunne det. Men jobber som vikar/assistent på skole. Så jeg kan ikke akkurat gå å spise kjeks hele dagen så barna ser det. De får jo ikke lov å spise i timene, da kan ikke jeg gjøre det heller :P og det merket jeg godt i dag.. måtte ha meg en halv brødskive i hvert friminutt :P

Ikke fullt så ille her, men jeg skal ikke være veldig sulten eller veldig mett før uggenheten kommer..... :/

Ikke fullt så ille her, men jeg skal ikke være veldig sulten eller veldig mett før uggenheten kommer..... :/
sånn er jeg også om jeg er veldig mett blir jeg uggen og om jeg er veldig sulten blir jeg uggen.
men jeg blir ganske fort mett, men blir også mye fortere sulten igjen enn ellers...

Var slik i forrige svangerskap at jeg ble dårlig om blodsukkeret gikk ned, så mannen min puttet appelsinjuice med sugerør i bilen, vesken osv slik at jeg alltid fikk det opp igjen :p kjenner tendenser til det samme nå.

skulle ønske jeg var litt sulten.,men det er jeg ikke. må presse i meg noe å spise,er aldri sulten, men er sugen på noe salt,å når jeg finner noe jeg vil ha,så vil jeg likevell ikke :/

Back
Topp