suuulten??

elispk

Elsker forumet
var veldig mett i utagngspunkte,men sikkli middagssyk..s laga me kyllingfillet med ris og saus.. noe de gått 5 min.. å ha så lyst på nåkke!!! ndre som e snn? kan ikk huske e va så snn sist...

Matvanene mine er jo helt ute nå... Dette var i går: Først har jeg DRITlyst på kinamat....MÅ ha det lissom... Drar og kjøper det, og setter meg for å spise...tar et par biter, blir mett og har IKKE lyst på kinamat. Er det mulig??? Måtte jo spise det opp, siden jeg maste så fælt til sambo'n om at jeg ville ha det...
Uff.... Ellers heller jeg nedpå litervis med vann føles det ut som - tørst konstant! har nettopp helt i meg et stort glass nå, men er mere tørst...får vel hente meg et nytt, da![;)]

hehe=) e drive å fantasera om sånn 12pck (ller ka de e) me sånne små brownies...:) selge på vanlige butikka.. de e nesten så e må gå bort te naboen å høre om han vil være barnevakt i 10 min menst e kjøre på butikken å kjøpe...hhe

Vann,veldig tørst for tiden..[8D]

Går med mykje vatn ja! konstant tørst,konstant tissetrengd

Jeg blir oftere sulten nå, så spiser ofte men lite fordi jeg blir fort mett! Ikke særlig hol på noe snop heller [:)]

Jeg er konstant sulten. Når jeg har spist, går det max en halvtime før jeg er sulten igjen. Helt fælt! Så her kan det ikke stå snop på bordet,  for da er det ikke mye igjen når jeg har vært der [;)] 
Går rundt med vannflasken min jeg. Men det er jo bra at vi drikker mye, for da unngår vi jo lettere urinveisinfeksjon!

Jeg er og sulten. Men kvalm samtidig, så det begrenser seg hva jeg har lyst på. Fikk lyst på snitsel i stad. Innen den var ferdig klarte jeg ikke tanken på den, så den ble ikke spist... Og drikker mye, men det blir noe saft, for sliter litt med å få ned vann når jeg allerede har drukket masse.

Back
Topp