Suuulten

Fru Snupp

Betatt av forumet
Aller helst vil jeg ha den eplepaien som McDonalds sluttet å selge for snart 10år siden. Den drømmer jeg om når jeg sover og den er det første jeg tenker på når jeg våkner.

Spiser på ett eller annet hele tiden og rekker ikke engang å bli mett før jeg er sulten igjen.

Jeg og er kjempe sulten og føles ikke som jeg gjør annet enn å spise. Prøver til gjengjeld å spise sunt når jeg først spiser så jeg slipper så dårlig samvittighet :)

jeg også har det sånn... men gjør alt for å ikke spise mer enn normalt, ikke søren om jeg skal bli 30 kg tyngre denne gang å :p hehe

Jeg dagdrømmer om sushi! Hele tiden. Magen rumler og jeg føler jeg går opp i vekt av å bare tenke på mat.

Det har jeg også gjort i dag! åhh, så det fristet med soyasaus, wasabi og noen ruller med sushi :)

Hehe, ja det er jo bare til å planlegge det dagen før.. da ringer du bare inn og ber dem fryse fisken på forhånd, har hørt at resturanter er nokså behjelpelige slik, men ikke prøvd selv ;)

Selv så tyr jeg kanskje til noen californian rolls, de er jo gravid-vennlige og lette og lage selv ;)

Eller scampi, det funker vel nokså greit hos gravide.. Vet også at salmalaks er greit for gravide rå, men vet ikke om jeg tørr for det om :P bare se: http://www.salma.no/om-salma/salma-laks-næringsinnhold

images

Californian rolls er helt grei, selv om det ikke er den beste typen ;)

Back
Topp