Suuulten og kvisete... :/

ivfbarn

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Lurer på hvordan det går med dere andre junijenter?
Jeg føler meg sulten så snart måltidet er spist opp, føler jeg spiser og spiser..
Kjenner også litt på kvalmen som kommer sigende..
Meeen så har jeg fått en eksplosjon av kviser, rundt underleppa/haken, det er grusomt stygt og det er vondt! Fysj!
Hvilke symptomer har dere?

Last edited:
Jeg slet veldig med uren hud i mitt forrige svangerskap, det var grusomt! Begynte derfor tidlig med "kvisekremer", og har heldigvis ikke hatt kviser (enda)... Lever i håpet om å slippe unna denne gangen ;) Men på den annen side har jeg massevis av andre symptomer. Sist var jeg ikke kvalm en eneste gang, denne gangen er det helt grusomt. Har ikke kastet opp så mye enda, og spiser og spiser for det er det eneste som holder kvalmen unna. Lavt blodtrykk og svimmelhet er også noe som preger hverdagen..

Jeg slet veldig med uren hud i mitt forrige svangerskap, det var grusomt! Begynte derfor tidlig med "kvisekremer", og har heldigvis ikke hatt kviser (enda)... Lever i håpet om å slippe unna denne gangen ;) Men på den annen side har jeg massevis av andre symptomer. Sist var jeg ikke kvalm en eneste gang, denne gangen er det helt grusomt. Har ikke kastet opp så mye enda, og spiser og spiser for det er det eneste som holder kvalmen unna. Lavt blodtrykk og svimmelhet er også noe som preger hverdagen..
Ja, jeg tenker kanskje jeg må invistere i noen skikkelige kvisekremer.. Er ikke plaget med kviser til vanlig, så det er kjipt..
Huff, kvalmen må vel være det verste, håper den ikke blir så ille.. Huff, det er jammen mye som skjer med kroppen, mye den skal gjennom.. Er du langt på vei nå?

Ja, jeg tenker kanskje jeg må invistere i noen skikkelige kvisekremer.. Er ikke plaget med kviser til vanlig, så det er kjipt..
Huff, kvalmen må vel være det verste, håper den ikke blir så ille.. Huff, det er jammen mye som skjer med kroppen, mye den skal gjennom.. Er du langt på vei nå?

Ja, det skjer mye i kroppen nå ;) Jeg er 7+2 i dag. Hvor langt har du kommet?

Samme her, har fått kviser rundt munnen og på haken... Kjedelig, men bedre enn kvalmen :p

Kvisete her også :( Og kvaaalm :( men men.....

sliter med kviser selv. sa bare boooom også var de overalt. blæææ

Hadde kvalme. Med nr 1 hadde jeg masse kviser, fikk en jente da. Med nr 2 ingen kviser men kvalm, fikk gutt da. Denne gangen ingen kviser men har vært kvalm.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her også har kvisene eksplodert. har aldri vært plaget av kviser før, så det er en litt uvant situasjon... også kvalmen har dessverre meldt sin ankomst, så nå er det Ritz kjeks og cola på senga før jeg står opp om morgenen;)
er også blitt veldig kresen i matveien, tåler nesten ikke å spise det samme 2 ganger. kan spise noe en dag, og ikke tåle lukta av det neste dag:confused:

Så bra at det ikke bare er jeg som har fått kviser. Har til og med, fælt å si det men, fått to kviser på rompa!!!!! Er det mulig?! :-) Dette husker jeg ikke fra forrige gang, men pleier å få det i menstider så det er vel hormonene som har skylden!

Full i kviser her og :( Å kvaaalm! Vimsete, trøøøøtt og svimmel.. Så må jeg ikke glemme den oppblåste magen da ❤

Sent from my iPhone using BV Forum

Fæle store vonde kviser som dunker i takt med hjerteslaga hvis jeg finner på å bøye meg:( og en grusom kvalme som kommer snikenes fra kl 16 og blir være utover kvelden. Men egentlig er jeg glad for det :)

Back
Topp