suuulten!!! ....igjen...

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Åååh... Er så sulten hele tiden at det begynner å bli slitsomt[8D] føler jeg spiser HELE tiden.... [;)]

hehe.. du er nok ikke alene[;)] Jeg er ikke sulten hele tiden, men når jeg blir sulten, blir jeg fort veldig sulten også.. bare å løpe og hente mat ellers kommer kvalmen[;)]

haha akkurat samme her...[8D] enten kvalmen eller hodevondt...[8D] kommer til å TRILLE innen januar[8D][;)]

Kjenner meg igjen der, gitt... Blir sånn akutt sulten, ikke merket så mye kvalme i den forbindelse... Det som er rart, er at jeg har ikke så lyst på sjokolade og godteri som ellers, mer ordentlig mat... Ikke noe å klage på det da [:D]

Har faktisk ikke så lyst på godis selv.. blir litt kvalm av det nå. men har hørt at suget kommer etterhvert og da er det bare å holde seg unna.. hehe.[:D]

hehe... slik hadde jeg det forrige gang. [:)] Har det ikke slik denne gangen da, ennå iallefall... [;)]

Sulten hele tiden jeg også!

Samme her! Jeg spiser 4-5 brødskiver/knekkebrød hver 3 time. Og enorme middagsporsjoner!! Før spiste jeg ikke halvparten en gang. Sånn kan jeg ikke huske det var sist gang...

Samme her, spiser og spiser hele tiden, masse knekkebrød[:)]

sulten her og, men blir fort mett.. blir ikke store mengde mat hele tiden heldigvis [;)]

Samme her! Spes etter jeg slutta med snusen, har jo lyst på godetri, chips, brus og potetgull hele tiden[&:]
Hadde jeg bar hatt lyst på frukt[8D] Er veldig flink og drikker for det aller meste vann da[:)]

Back
Topp