Suuulteeen...

Mor til to

Spire i magen :)
Jeg er så sulten og sååå kvalm :S
Har ingen matlyst og er konstant kvalm, likevel føler jeg at jeg må spise noe! Bah.. Kjipt :(

Suppe? Lett å få ned, lett å få opp :) eplemost med farris er en klassiker! Får fylt opp magen litt :) gjerne sulten som gjør deg ekstra kvalm :-/

Samme følelsen her! Kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg er mett o_O Flatbrød og epler har vært redningen her ;) Lurt å få i seg noe!

Å husker kvalmen fra forje gang. Jeg var konstant kvalm i 5 mnd (!) Her hjalp det å bare presse i meg mat på morningen. Jeg føler så med deg! Prøv noe tørt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg har det likt å har små spist på rundstykker uten noe på. Må nesten få i meg noe.

i dag fikk jeg kjempe lyst på frossen lasagne.. men selvsagt et spesielt merke... som ikke var å oppdrive i butikken:(
Endte med tvangsspising av en elendig lasagne sak...

Man må bare prøve å spise bittelitt. Og så bittelitt til. Osv. Og hvis mulig: ALDRI la seg selv bli sulten, da er man tilbake på start. Hvis jeg har blitt kjempekvalm, tar jeg ofte noen saltpastiller (stupedama) eller litt potetchips først, selv om jeg ikke har lyst på, og etterhvert klarer jeg kanskje litt kjeks eller tørt brød. Håper det hjelper litt.

Back
Topp