Sutter tommelen sår.

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Nå er ikke smokken interessant lenger. Nå er det tommelen som er det store. Fordelen er at hun ordner seg selv og sutter seg i søvn. Men nå er tommelen blitt temmelig sår. Er redd den skal bli verre. Er det noen som har erfaring med dette? Kan jeg smøre tommelen med noe som smaker vondt? :eek:

Nå er ikke smokken interessant lenger. Nå er det tommelen som er det store. Fordelen er at hun ordner seg selv og sutter seg i søvn. Men nå er tommelen blitt temmelig sår. Er redd den skal bli verre. Er det noen som har erfaring med dette? Kan jeg smøre tommelen med noe som smaker vondt? :eek:
Vet at man får kjøpt tynne votter som er fine for det der. Venninna mi hadde samme problem, der gikk det i sånne hele tida.

Når barna mine har funnet ut at tommelen også er god, så har jeg bare dratt den ut og putta smokken inn i munn ;) så han dem kutta ut tommelen ganske raskt.. har da tenkt på at smokk er lettere å slutte med enn tommel (siden den ikke kan gjemmes bort:P)

Når barna mine har funnet ut at tommelen også er god, så har jeg bare dratt den ut og putta smokken inn i munn ;) så han dem kutta ut tommelen ganske raskt.. har da tenkt på at smokk er lettere å slutte med enn tommel (siden den ikke kan gjemmes bort:p)

Nytter ikke her! :rolleyes: Han tar kun smokk når han er skikkelig trøtt og lei og gråter. Jeg så her om dagen at tommeln var litt sår, men det gikk fort over. Han har ikke så stort suttebehov tror jeg? Men han sutter egentlig ikke på tommelen, han gnager på den :P (og ofte resten av knokene/fingrene)

Nytter ikke her! :rolleyes: Han tar kun smokk når han er skikkelig trøtt og lei og gråter. Jeg så her om dagen at tommeln var litt sår, men det gikk fort over. Han har ikke så stort suttebehov tror jeg? Men han sutter egentlig ikke på tommelen, han gnager på den :P (og ofte resten av knokene/fingrene)

Åjaa.. det har gutten her begynt med..og begge jentene mine gjorde det i samme alder.. dem blir litt såre, men det går over etter en stund.. er bare en fase at de sutter på hele hånda :P har i verste tilfeller smurt hendene med en god krem (som for eks tykk a-krem) når de har sovnet :)

Back
Topp