Sutter de små på tommelen?

*mammatil2*

Gift med forumet
Her har Sander begynt sånn smått å sutte på tommelen [:)]
Syns jo det er såå nydelig der han ligger med tommelen i munnen og ser opp på meg
med sånne uskyldige øyne, meen den er jo så vanskelig å avvenne med, så jeg er ganske raskt på
plass med smokken hehe..
Har deres begynt å sutte på tommelen? [:)]

han sutter på tommelen av og til ja men tror det er mest utforskning egentlig[:)] han er ganske så avhengig av smokken sin eller så[:)]

Innimellom så, ikke lenge av gangen. Er nok mest bare for å ha noe å bite i.

Min sutter på tommelen. Brukte smokk og kun det til han var 6 mnd. Da oppdaga han tommelen og den er tydligvis myyye bedre.[:D] Er umulig å bytte den ut med smokken, så han får bare kose seg. Jeg får ikke gjort noe med det, er jo søtt også da.[:)]

prøver seg på tommelen her og men da kommer fort smokken inn :P vil ikke at han skal sutte på tommelen

Svarte annet... [8|] for han sutter egentlig ikke på den, men en sjelden gang, da ligger han på stellebordet og ser ut vinduet. En liten dag-drømmer sikkert [:)]

Men de blir mindre og mindre av det.

ja når han ikke finner smokken om natten....
Liker det ikke at han har funnet det ut for er vist himla vanskeli å venne dei av med tomme i forhold til tutt.....

han har prøvd seg tidlige men da har jeg tatt den ut å sakt nei å gitt han sutten så nå prøver han seg ikke mer..
har dårlig erfaring med det.. en i familien begynte på tommelen istedefor å går på i 7 kl å har enda ikke klart å slutte :/ derfår er ejg veldig på at det ikke skal skje :P er liksom ikke noe en kan gjøre.. kan ikke ta det fra de som med en sutt :)

Min liker å ha hele hånda si inni munnen han [8D] tror det er mest for å utforske, har jo 7 tenner inni der nå, så litt å kjenne på.. Ingen tommel foreløpig heldigvis, men skjer det så skal den erstattes med smokk ganske fort [;)]

jeg har tommeljente! tar absolutt ikke smokk, har sugd på tommeln siden hun var 1-2 mnd elr noe[8|] ikke praktisk i d hele tatt[8D]

her er det mest for utforsking, så jeg svarte av og til.

Nei, hun biter på hele hånden - men ikke no tommelsutting her. Smokken er visst bedre[:)]

nei bare smokken[;)] men somregel bare når hun sover..den er ikke så populær når hun er våken.. ENDA..[8D] det kommer vel en dag det da![8D]

Back
Topp