sutteklut ??

FruStina

Gift med forumet
hm...tror jeg ler meg ihjel noenganger, lille gumman spytter ut smokken, så hører man en intens sutting på alt av stoff hun finner, votten hun har på når hun skal sove, teppet, bamsen, enden av dyna. Sutt sutt sutt, alt blir kliss vått. Flere som har det slik, og hva gjør man med slikt? Bare lar henne sutte ? Vittig altså, storebror var ikke sånn

hihi så artig.. kanskje hun heller trenger en sutteklut enn smokk da [:)] Min har såvidt begynt å smatte/smake på genseren min og diverse nå- men mer for å bli kjent med hva det er... Han bruker jo smokk da.

Så herlig da
Her har storebror både koseklut og smokk, mens lillesøster foreløpig ikke vil ha noe.

hahaha.....ja fler der ute da. For å ikke snakke om behov for å ha noe ved ansiktet. I går så det ut som hun brukte bamser som øreklokker. For hadde 1 hund på hvert øre og sov som en stein, pluss dyna helt opp på nesa. [:D]

ORIGINAL: FruStina

hahaha.....ja fler der ute da. For å ikke snakke om behov for å ha noe ved ansiktet. I går så det ut som hun brukte bamser som øreklokker. For hadde 1 hund på hvert øre og sov som en stein, pluss dyna helt opp på nesa. [:D]

ha ha [:)][:)][:)] så koooooooooooooos

Her sutter henne mye på henda sine i det siste!! Tror det er tannebisser på vei! [:)]
Hun har koseklut da! (Gulpeklut som er lett og puste igjennom) Legger den over ansikte hennes når hun skal sove, da ruller øya bakover! Så godt syntes henne det er! :P Det er også litt av melka mi på den, sikkert derfor henne liker den så godt!! [:)]

ORIGINAL: Frøbel

vi har sutt i munnen, og koseklut i nesen/litt over øynene. Da sover han veldig godt [;)]

sånn er det her også[:D]

ORIGINAL: MiniPuselabb

Her sutter henne mye på henda sine i det siste!! Tror det er tannebisser på vei! [:)]
Hun har koseklut da! (Gulpeklut som er lett og puste igjennom) Legger den over ansikte hennes når hun skal sove, da ruller øya bakover! Så godt syntes henne det er! :P Det er også litt av melka mi på den, sikkert derfor henne liker den så godt!! [:)]

Nei seriøst, kan tenna være på vei alt....det NEKTER jeg, tenk når hu biter da....AU. For lille gumman tygger frebrilsk på hende også om dagen, og sikler som en gud

Kan være tenner ja ;) men kan ta maaange mnd før de er helt ute :) noen er født med tenner :O

Back
Topp