Suttebehov

Kværuline

Forelsket i forumet
Lillesnuppa tar ikke sutt! Men hu har et stort suttebehov for å få sove.. Da må mamsen ut med puppene ;)
Men nå prøver jeg å innføre fast leggetid, og da hadde det vært greit on jeg og slapp å legge meg kl 19-20 ;) noen tips?? I går tok hu sutt for første gang, men nekta nå i kveld..

Hilsen mamma med babyen på puppen ;)

Har du prøvd forskjellige smokker? Måtte gjennom en ni-ti forskjellige før vi endelig fant en ho tar. (men den må nesten krangles inn da, tar litt tid hver gabg før ho "husker" at det er kjekt med smokk)

Hvilke smokker har du prøvd?
Vi har nærmere 20 forskjellige her som han ikke vil ha, og én type som han tar.

* æpp'n *

Kjenner meg veldig igjen! Mini tar heller ikke smokk. Han brekker seg når jeg forsøker, men har ikke prøvd mer enn tre typer. Storebror brukte heller ikke smokk og strengt tatt er jeg vel litt glad for det nå så jeg orker ikke prøve mer ovenfor mini heller.
Jeg har hatt mange kvelder hvor jeg har måttet ligge lenge sammen med han før han sovnet, men nå ser det kanskje ut til at det har gått seg litt til. Med storebror var det kun periodevis at han var veldig kravstor, ellers gikk det sjeldent mer enn en halvtime før han var i søvn og takket for seg:-)

Vi får trøste oss med at vi slipper å venne de av med smokk da, og slipper å stå opp på nettene for å gi smokken som har ramla ut..:-)

Klarte å lure flaska i munn ;) Tror hu liker å småspise når hu skal sove hele natta. Har prøvd mam, avent, nuk, og 3 eller 4 andre typer.. Får vell bare være sutt en stund til ;) Kan jo ikke regne med at snuppa venner seg av det ned en gang jeg har bestemt å innføre rutiner ;) Blir bare frustrert når man ligger der og ikke vet om man får stå opp igjen. Var faktisk bare inn og ut ca 1 t før hun sovna ordentlig :) (etter hu fikk litt påfyll fra flaska)

Men takk for svar :)

Sniker fra januar forumet. Men vi har hatt samme problemet. Men nå tar vi litt sviskemos på smokken, da tar ho smokken hver gang han er trøtt, sovner med den hver kveld selv i senga. Blir riktig nok litt klin. Men funker. Gull verdt her;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp