sutretråd...

tretroll

Forumet er livet
VIP
Skikkelig lei og oppgitt av å ligge her på sofaen:-( Vet at mye av jobben min ikke blir dekket av min vikar, men av min nærmeste kollega som har mer enn nok å henge fingrene i fra før, og det plager meg skikkelig - skulle gjerne gått på jobb! Føler meg egentlig litt lettere sånn generelt også, og hadde tenkt å ringe i dag og si jeg ville prøve jobb noen timer i morgen - men bare anstrengelsen ved å hjelpe gutta med klær og matpakker i dag fikk meg til å krampespy leeeenge....da klarer jeg jo ikke jobbe (er lærer så jeg kan ikke akkurat sitte ved en kontorpult og ta det med ro). Blir skikkelig oppgitt av dette!!!!!

Sutreklage fra meg:-) Flere som trenger å lufte ut litt?

Vet hvordan du har det. Er sykemeldt fram til 27. pga kvalmen. Jeg jobber også som lærer, og vet at elevene mister mye når jeg er borte. Har spesialundervisning og kurs, og da blir det dessverre sjeldent satt inn vikarer. Får dårlig samvittighet ovenfor elevene mine. Det er ikke lett å tilrettelegge på skolen. Kan ikke akkurat be elevene ha timer på kvelden (når formen er bittelitt bedre).

Jepp,veit åssen det er :( er sykemldt til og med den 20,men regner med å bli enda det enda lenger,da den forbanna kvalmen ikke gir seg!!!

Masse god bedring til alle som ikke er i form ;)

Back
Topp