Sutrete og slitne på antibiotikabehandling?

curlyfox

Blir kjent med forumet
Hei!

Min 6 mnd gamle datter har startet på en antibiotikakur for øyekatarr. Disse dagene har hun blitt veldig sutrete - selv om øyet blir bedre.

Kan jeg bare avsi antibiotikabehandlingen som en faktor til at hun blir sutrete? Hun er også veldig sliten. Gjesper mye o.l. selv om hun har fått sove mye.

Det er sikkert bare forskjølelsesvirus i tillegg, men det ble bare mye tydeligere etter at hun begynte på antibiotikakuren.

Hei!

Min 6 mnd gamle datter har startet på en antibiotikakur for øyekatarr. Disse dagene har hun blitt veldig sutrete - selv om øyet blir bedre.

Kan jeg bare avsi antibiotikabehandlingen som en faktor til at hun blir sutrete? Hun er også veldig sliten. Gjesper mye o.l. selv om hun har fått sove mye.

Det er sikkert bare forskjølelsesvirus i tillegg, men det ble bare mye tydeligere etter at hun begynte på antibiotikakuren.
Jeg lurer på hvorfor hun fikk antibiotika for øyekatarr? Vanligvis gir de ikke medisiner for den tilstanden fordi denne type bakterie begynner å bli mer og mer resistent...

Men om det er pga antibiotika hun er blitt sånn er vanskelig å si..

Håper hun er bra snart.

Hvis det antageligvis er virus bør ikke antibiotika brukes. Synes det er veldig rart om lokalbehabdling skal gjøre henne mer sutrete - det er vanlig ved medisiner som taes oralt, for da påvirker det hele kroppen mer. Vil heller tro det er forkjølelse på gang som gjør henne sutrete.

Kan hun reagere på øyesalven? At den irriterer?

Back
Topp