Sutrete og ikke vil ligge

Agoosek

Forelsket i forumet
Jepp slik er jenta mi siden fredag da hun har snudd seg for første gang. Nå er hun misfornøyd hele tiden. Når jeg legger henne på ryggen så snur hun med en gang og straks begynner å skrike fordi hun liker egentlig ikke å ligge på magen.. Hun vil sitte i armene mine og da mener jeg virkelig sitte .. I tillegg bør jeg gå ( ikke stå eller sitte) Alt hun tar i munnen biter hun veldig intens og blir nervøs da- virker som om hun vil rive leken .. Og i tillegg begynner hun å sterke bein og hun skyver meg vekk så jeg vet at hun vil gå selv men det kan hun selvsagt ikke så hun blir veldig irritert da.. Er deres barna like? Vet ikke hva som er med henne for hun var jo veldig rolig før.. Håper det er bare en jtviklingssprang ..sliten er jeg nå ;(

Min er heller ikke så fan av å ligge om dagen, vil helst opp å stå og gå eller sitte oppreist. Prøver å unngå det, men litt sitting blir det... Er vel et behiv for å få med seg hva som skjer vil jeg tro. Vil helst ikke sove heller, kan jo gå glipp av noe virker det som :p

Februar-14 mamma <3

Må smile, for dette høres akkurat ut som min lilleMagnus.

Februar -14 mamma <3

Mi vil også helst sitte på fanget eller bli gått rundt med - det har hun villet helt siden hun var nyfødt. Hun har begynt å kreve at litt mer skjer, blir litt irritert om hun ikke får tak i lekene sine og sånn. I den alderen skjønner de at de har mer kontroll på kroppen og kan styre litt selv - men får jo ikke helt til. Husker sønnen min var veldig urolig i kroppen, stod helst og hoppet i fanget mitt. Begge mine liker/likte bedre å ligge på magen enn ryggen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Er sånn her og. Men hun har alltid hatt litt av et temperament for å si det sånn. Hun øver å iherdig på å rulle rundt, og blir dritforbanna når det ikke går. Skal absolutt sitte på fanget mitt eller stå. Sparker meg mer målrettet om natta når vi sover sammen. Dritsur i vogna når hun må ligge. Virker som om hun vil opp for å se.
Er vant til at hun krever mye så tenker ikke så mye over det. Men kan skjønne det blir slitsomt for deg hvis du er vant til at hun er rolig. Går seg nok til skal du se :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er sånn her og. Men hun har alltid hatt litt av et temperament for å si det sånn. Hun øver å iherdig på å rulle rundt, og blir dritforbanna når det ikke går. Skal absolutt sitte på fanget mitt eller stå. Sparker meg mer målrettet om natta når vi sover sammen. Dritsur i vogna når hun må ligge. Virker som om hun vil opp for å se.
Er vant til at hun krever mye så tenker ikke så mye over det. Men kan skjønne det blir slitsomt for deg hvis du er vant til at hun er rolig. Går seg nok til skal du se :)

førstemannen var veldig krevende og puppeavhengig. hadde derfor ikke hatt lyst på flere barn før det gikk3 år og jeg glemte ;) og jeg forstår at hun ønsker å se mer men er dette normalt at hun blir så forbanna?? så mye sinne i en så lita jente? hun var t.o.m. misfornøyd på trilletur i går og hun likte det veldig fram til nå ;(

Jeg måtte trille på gresset i en halvtime i går, mens hun hylskreik. Skulle tro jeg hadde slengt henne veggimellom sånn som hun skreik. Men hun sovna heldigvis etter hvert... Sikker på at hun ikke er overtrøtt når du legger henne der?

Jeg måtte trille på gresset i en halvtime i går, mens hun hylskreik. Skulle tro jeg hadde slengt henne veggimellom sånn som hun skreik. Men hun sovna heldigvis etter hvert... Sikker på at hun ikke er overtrøtt når du legger henne der?

På trilleturen var hun ikke det for det var rett etter soving og da prøvde hun å løfte overkroppen og sette seg... Hun var sinna på lekene hun normalt pleier å leke med i vogna.. Håper virkelig at det går over ( seinest når hun begynner å gå selv hehe )

Skulle tro jeg hadde slengt henne veggimellom sånn som hun skreik.

Samme her.. Måtte faktisk gå ut med henne på terrassen slik at naboer kunne se at jeg ikke torturerer henne..
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app[/quote]

Skulle tro jeg hadde slengt henne veggimellom sånn som hun skreik.

Samme her.. Måtte faktisk gå ut med henne på terrassen slik at naboer kunne se at jeg ikke torturerer henne..
[/quote]

Ha ha ha ha :-D

Last ne appen the Wonder weeks, der står det litt om når man kan forvente disse utviklingssprangene og hvor lenge perioden varer. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hoho, den tiden der ja :p
Min er enn så lenge (bank i bordet) ganske så rolig av seg, men husker den tiden med storesøster.
Ruller, illsint, rulelr tilbake, illsint. Drar i leken som ikke gjør som hun vil, illsint, mister smokken, illsint... og sånn gikk no dagan. :p
Det beste er selvsagt at det går som regel over. Hun hadde slike runder rett før/etter hun hadde et utviklingssprang, og som det nevnes over her, så bruker vi the Wonder Weeks-appen flittig :)

Mi er heeelt lik sånn du beskriver og rullet over fra mage til rygg for et par dager siden. Jeg fikk lastet ned en app som forteller om utviklingshoppene til de små som sier at barnet blir sånn en stund før og etter de lærer seg noe nytt. Appen heter "vidunderlige uger" (på dansk, finnes også på engelsk) og var helt super! Til å anbefale!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Heter wonder weeks om man vil ha den engelske utgaven ;)

Februar-14 mamma <3

Back
Topp