Sutrekjerring!

Honningblomsten

Forumet er livet
Ja, det er meg! Jeg sutrer og griner for alt! :P Hvis jeg ser et bilde av en nyfødt baby, eller at sønnen min klarer noe som han blir stolt av, eller hva som helst på tv! Hehe. I det ene øyeblikket er jeg blid og glad, og plutselig eksploderer jeg i et vilt raseri! Velkjent fra forrige svangerskap ja :)
Flere?

Kjære vene! Er som å høre om meg selv!
Igår var det siste dag i bhg for sommeren, altså tre uker ferie.. Da gråt jeg.. Nesten så jeg skjemmes noen ganger..
har også blitt noen tidlige kvelder i det siste, kjefter å smeller litt å eksplofaenmegderer.. Så legger jeg meg..

Ja!! huff..

Akkurat som å høre om mæi sjøl.Æi e helt håpløs for tia, va sån når æi gikk gravid med Ariel også.
Tar til tåran med en gang det e nåkka fint eller trist. I dag når æi kjørte til butikken spilte de kaizers med lillebror, og trur du ikke tåran kom da også,..haha måtte bare flire av mæi sjøl ætterpå når æi skjønte ka æi satt å sippa over 

du er ikke alene nei... synes synd på mannen å guttungen som må bo i samme hus som meg akkurat nå!! Snakker meg om uforutsigbar..... Begynner til og  med å gråte hvis jeg ler! Føler meg ikke helt stabil nei 

hehe, jeg er sånn passe hormonell jeg også. sambo hadde glemt hvor ille det var sist, men husker det igjen nå ;) jeg kan irritere meg over hvordan han sitter/står, bare for å være vrang... :D ikke enkelt å leve med meg nå, altså.

prøver å ikke ha alt for kort lunte med minstemann, men han har jo så mark i rompa, umulig å skifte bleie på, og er høyt og lavt. det er så slitsomt. men så er han jo sååå god og koser også :) går veldig opp og ned....!

vi satt og så Life as we know it forrige helg, og i et øyeblikk hvor faren måtte forlate ungen, så begynte jeg å hulke så fælt. tror jeg brukte en hel eske kleenex! tok mange minutter før jeg greide å stoppe hulkingen... :D :D :D

Back
Topp