Sutre Sutre

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Siden dette er et klage forum, og ikke bare et krangle forum tenkte jeg jeg skulle benytte anledningen til å sutre litt skikkelig. Jeg har nemlig ikke hatt verdens beste uke [&:]

De begynte å grave i hagen vår i forrige uke fordi vi skal kobles på offentlig kloakk og de skal sørge for at vi ikke får så mye vann inn i kjelleren. På mandag var det ingen hage igjen da jeg kom hjem fra jobben, den fine rosebusken og bjørnebærbusken med masse gode bær var gravd opp og bort. På en øy midt i hagen, med en 2-3 meter dyp vollgrav rundt står søplekassene våre... Vi har dermed måttet lagre all søppel siden mandag inne i leiligheten vår....

På tirsdag begynte de uanmeldt å "hakke" opp grunnfjellet under og rundt huset. Vi hadde ikke fått beskjed om at dette skulle skje, eller hva det kan gjøre med f.eks. ting som står på hyller osv. i huset. Samboeren min var heldigvis hjemme og våknet av bråket og ting som gikk i gulvet. To steingargoyler som sto på øverste hylle hadde rast ned og ødelagt stuebordet vårt, det ene av to tinn/krystall glass til 700,- kr. stykket som vi kjøpte i skotland på en ferietur hadde falt ned, men hadde heldigvis klart seg. Den nyinnkjøpte kaktusen lå i sofaen, som forøvrig er hvit og ikke synes det er veldig stas med masse jord.
Senere på tirsdag hadde jeg legetime, måtte vente i 3 kvarter fordi han var forsinket.

På Onsdag var jeg helt ødelagt etter 3 dager med lite søvn. Det var lite å gjøre på jobben, så sjefen bestemte seg for å gi halvparten fri de siste to timene. De heldig ble trukket ut, gjett hvem som måtte sitte igjen [:(]

Hittil har dagen vært ganske smertefri, men det kommer nok....

Andre som har lyst til å sutre litt? [:D]

få dem til og betale det det koster og kjøpe nytt og send regning på vask av sofaen!! dustefolk...

oi oi oi, hadde gitt besjed ja!

håper dagen blir betre[:)]

da vil jeg også klage litt.
liker ikke at folk skriver på dialekt[:'(]

Jeg vil og gjerne syte litt!!

Er sykemeldt pga dårlig arbeidsmiljø, eller som jeg kaller det, uutholdelig arb.miljø! Har ikke fått lønn for den siste mnd, er truet med politianmeldelse (ikke bare jeg) for FALSKE anklagelser, og en hel haug med skitkasting og manipulering av oss ansatte!

oi[:@] det er jo tragisk!!![:@] masse lykke til iallefall.

Tusen takk!
Tror vi kommer til å trenge det! LO er heldigvis kommet inn i saken, og de mener dette skal gå vår vei. Men dette er snakk om en familie som er godt kjent i byen og har mange "allierte". Vi (ansatte) har fått munnkurv fra LO, mens sjefene vandrer byen rundt og forteller alle hva vi har gjort (som selvfølgelig ikke er sant)! Siden dette er en liten by, vandrer sladder fortere enn brann i tørt gress! Veldig fortvilende!

skal jeg syte litt oxo....

har bekkenløsning, og våknet idag tidlig og brukte 2timer på og klare og reise meg opp av senga....ikke bare det, men klarer ikke og gå i dag,...vugger med museskritt bortover....forferdelig!!!

ikke får jeg gjort noe heller, så kjeder meg spent ihjel her......

andre som har en jævlig dag???[&:]

Gybelkaniner ja, må nok starte dingo avl her vi for å få bukt med hybelkaninene våre. Kunne brøfødd en hel dingo farm i ukesvis.... o.O [&:]

ORIGINAL: Hilde-Anita

Tusen takk!
Tror vi kommer til å trenge det! LO er heldigvis kommet inn i saken, og de mener dette skal gå vår vei. Men dette er snakk om en familie som er godt kjent i byen og har mange "allierte". Vi (ansatte) har fått munnkurv fra LO, mens sjefene vandrer byen rundt og forteller alle hva vi har gjort (som selvfølgelig ikke er sant)! Siden dette er en liten by, vandrer sladder fortere enn brann i tørt gress! Veldig fortvilende!

Oi, det høres ut som reine mafiabedriften dette jo! Godt LO er inne i bildet, de gir seg sjelden før rettferdigheten har skjedd..Lykke til!

Tusen takk!
Som sagt, tror vi kommer til å trenge det... [&:]

Back
Topp