Sutre sutre..

Fru_Barvik

Forelsket i forumet
Nå er jeg sliten... og er bare 32+3.. :( Jeg har ikke klagd over noe bortsett fra halsbrann til nå, men nå er magen diger, jeg får ikke puste, og di siste 4 dagene har jeg hatt så mye nedpress og vonde kynnere.. I tillegg virker det som om knerten begynner å få rimelig dårlig plass for nå sparkes det i alle retninger omtrent hele dagen, så jeg er helt øm!

Sorry sytinga, men jeg klager til dere som skjønner hva jeg mener og ikke den stakkars mannen min som ikke vet hva godt han skal gjøre [:o]

skjønner deg godt.er virkelig slitsomt nå de siste ukene[&:]
Men det ender i noe godt da[:D]

Du får selvsagt lov til å syte[:)] Skjønner du begynner å bli lei. Blir godt å bli ferdig om noen uker da[:)]

ORIGINAL: Bymusa

Har det på akkurat samme måte for tiden. Så her får du full sympati [:)]

Det er godt å vite at det er flere om "elendigheta"... hehehe...

Her har du lov til å syte så mye du bare vil :) Skjønner deg godt jeg, begynner å bli lei selv! Har ikke kynnere eller noe, men det andre kan jeg skrive under på.

Er heldigvis ikke mange ukene igjen, så vi får bare prøve å holde ut ;)

Uff.
Vet hvordan du har det.
Kan trøste deg med at jeg hadde det på samme måte for bare noen uker siden. Vondt i ryggen, trøtt, strekksmerter, hormoner +++
De siste dagene har det bare endret seg helt og blitt mye bedre, så selv om du bare er 32 uker på vei så kan det bli bedre etterhvert.

Du får full sympati her i fra. Selv er jeg så dårlig form for tiden at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. [&:]

Takk takk :) Ja, jeg satser på at det bare er en liten fase.. synes svangerskapet har gått så fort og greit, men nå står det liksom stille. I tillegg oppdaget jeg to strekkmerker i går.. hahaha.. fikk ikke det sist og har egentlig ikke tenkt tanken at jeg kunne få det nå.. og det gjør meg ikke så mye men det var akkurat det som skulle til for å tippe meg over i den grine-timen.. hahaha.. må le litt av det nå - heldigvis!

For all del det er berre å syte![;)]

Eg merka di samme tinga sjøl, va ute å gikk tur i dag å det
har ikkje vert sååå tungt på leenge, det verkte fra midten nederst i
magen og gikk som et lyn vidare nedover dit som smån komme ut til slutt. Forferdeli
å gå med!!! Eg veit ikkje korleis kynnere kjennest ut, eller om dette kan ha vert det!?!

Du få ivertfall FULL sympati fra meg, eg syte nåk sikkert verre enn deg her![:-]

Back
Topp