Sutre seg i søvn

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Lillemor har vært syk og forkjølet over lang tid. Før var hun veldig lett å legge. Men nå sutrer hun og sutrer. Hele kvelden/natten. Problemet er at hun suger på tommelen, men den er så sår at det gjør vondt. Da har hun ingenting annet hun finner trøst i. Hun er mye bedre i formen og vi hører at det er sutring og ikke grining. Men ingenting hjelper. Skal vi bare la henne sutre, eller bør vi ta henne opp hvergang hun begynner? Råd mottas med takk :)
 
Jeg tror nok ikke jeg ville tatt hun opp om det ikke er det hun krever på en måte.. synd hun har funnet tommelen og ikke smokk! Har dere prøvd å erstatte med smokk når hun er i halvsøvne? Tar nok tid isåfall, så må prøves i flere dager
 
Jeg tror nok ikke jeg ville tatt hun opp om det ikke er det hun krever på en måte.. synd hun har funnet tommelen og ikke smokk! Har dere prøvd å erstatte med smokk når hun er i halvsøvne? Tar nok tid isåfall, så må prøves i flere dager
Ja kanskje vi skulle prøve smokk igjen. Hun tok det de første månedene, men så fant hun tommelen. Vi har prøvd å ta på henne vott og plastre den. Men da blir hun hysterisk. Huff dette er så håpløst akkurat nå. Men det blir sikkert bedre når hun blir helt frisk fra forkjølelsen.
 
Ja kanskje vi skulle prøve smokk igjen. Hun tok det de første månedene, men så fant hun tommelen. Vi har prøvd å ta på henne vott og plastre den. Men da blir hun hysterisk. Huff dette er så håpløst akkurat nå. Men det blir sikkert bedre når hun blir helt frisk fra forkjølelsen.

Ja dem er jo mer sutrete når dem ikke er friske :) men jeg hadde prøvd å satt inn smokk så fort hun begynner med tommelen om natten hvertfall.. sikkert stress og noe slitsomt å holde på med, men kan hende det vil funke bedre etterhvert hvertfall :)
 
Back
Topp