Sutre-periode?

Carla82

Gift med forumet
Har babyen deres en sutre-periode?
Her er det et styr omtrent hver eneste kveld.. Starter kl. 19 og han sovner endelig ca kl 22...[&o] Da har han holdt på i 3 timer med sutring, ingen trøst hjelper, og av og på puppen hele kvelden..Ikke mye tid for oss selv pappaen og jeg[&:]
Noen tips til hva som kan hjelpe?

Vi har hatt en sånn periode nå, med sutring og on and off på puppen hele kvelden.. Men nå ser det ut til å ha roet seg litt, så jeg tror det har vært ukedøgn..

ORIGINAL: Tuttlings

Har babyen deres en sutre-periode?
Her er det et styr omtrent hver eneste kveld.. Starter kl. 19 og han sovner endelig ca kl 22...[&o] Da har han holdt på i 3 timer med sutring, ingen trøst hjelper, og av og på puppen hele kvelden..Ikke mye tid for oss selv pappaen og jeg[&:]
Noen tips til hva som kan hjelpe?

Sånt har me d, me har begynnt å gå til kiropraktor.Så må du og passa på at han får rapa skikkelig. Blei og anbefalt å gi ammete til ungen. et par teskjeer 4 ganger daglig. Nå har han begynnt å roa seg litt[;)] 

har det litt sånn jeg og,men det er mer stress og klaging her da..han griner/sutrer liksom ikke..men her byner det i 8 tia..(før bynte det i 6 tia) men han gir seg sånn i 9 tia og da er det jo legge tid for han..men fantasien slår til her..mannen tok van på fingeren og bare smurte det forsiktig over panna hans og da blei han så opptatt med hva pappa dreiv med at han roa seg helt..i går så la jeg stellematte på gulve(han elsker å ligge på stellematta) og la han på den foran tv..og da var det stilt i en halv time og han koste seg[:D]så det er bare å prøve mye rart..han liker også å hoppe på fange..ikke det at han gjør det,men jeg får nå trent bisepsene mine,hahaha[;)] 

Okey.."Godt" å høre at det ikke bare er bebisen vår som er håpløs på kvelden..![&:] Takk for tips..Kanskje jeg skal prøve ammete, å se om det hjelper.

Back
Topp