Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
spiser dere sushi? Leser så mange forskjellige meninger om det..
utenom tunfisk og slik fisk som ikke skal spises

Er jo både sunt og godt, kjør på!Helt siden jeg leste denne tråden har jeg hatt så syykt lyst på sushi![]()
Vi har ingen steder som serverer sushi her jeg borEr jo både sunt og godt, kjør på!
Er liksom litt mer tiltak å lage selv 
Har man rette utstyret er det dritenkelt å lageVi har ingen steder som serverer sushi her jeg borEr liksom litt mer tiltak å lage selv
Men spør om ikke jeg må det
![]()
(riktig ris, edikk, sånn sjørgress og ei rullematte. Ingen av delene er dyre.)Jeg har laga før, men det er mer tiltak enn å ringe å bestilleHar man rette utstyret er det dritenkelt å lage(riktig ris, edikk, sånn sjørgress og ei rullematte. Ingen av delene er dyre.)
Men jeg tror jeg må lage ikveld allikavel
Synd mannen ikke liker, det er liksom så kjedelig å lage og spise sushi alene
Han får få ei skive med nugatti Mannen her og liker det ikke, så planen er at jeg spiser sushi, mens han spiser ferdigpizza i dagJeg har laga før, men det er mer tiltak enn å ringe å bestilleMen jeg tror jeg må lage ikveld allikavel
Synd mannen ikke liker, det er liksom så kjedelig å lage og spise sushi alene
Han får få ei skive med nugatti
![]()
Det var lurt, han her er også glad i pizzaMannen her og liker det ikke, så planen er at jeg spiser sushi, mens han spiser ferdigpizza i dag![]()