Sushi

Sunny90

Flørter med forumet
spiser dere sushi? Leser så mange forskjellige meninger om det..
utenom tunfisk og slik fisk som ikke skal spises

spiser dere sushi? Leser så mange forskjellige meninger om det..
utenom tunfisk og slik fisk som ikke skal spises

Morsom at denne skulle komme i dag, jeg var så keen på sushi etter jobb, og står jo mange steder det er greit om fisken er fersk, men siden jeg ikke kunne vite sikkert om den var det ble det nachos og guacamole istedet...

Jeg spiser sushi :) Hadde kanskje ikke risikert å spist det utenfor Norge, men jeg velger å tenke at rutiner på kjøkken rundt her skal være gode nok :) Lager ofte sushi selv, da vet jeg at det blir ordentlig :D Nå er jeg ganske kjip i sushi-veien da, så det blir for det meste tempura scampi og alt med laks :D

Jepp, spiser sushi, bare ber om å få uten tunfisk.
Jeg elsker soya og laks!

Spist flere ganger på Sabrura etter jeg ble gravid

Vi har en veldig bra og anerkjent sushi her hvor jeg bor, Sabi sushi. Og der regner jeg med at det er helt trygt. Jeg har ofte bare lyst på sushi, så da spiser jeg det. Gir beskjed om at jeg er gravid :)

Spiste flere ganger sist, når kvalmen blir borte kommer jeg sikkert til å spise det nå også:)

Jeg spiser, skal ha det i morra. Dropper tunfisk og evt fryktelig eksotisk fisk (sist jeg var gravid var jeg og spiste veldig fancy sushi, og måtte droppe ett par sorter pga eksotisk fisk).
Litt usikker på ål bare?

Jeg spiser sushi. Har gjort det i utlandet også så lenge stedet har sett rent og populært ut (da tenker jeg ar det er stort «gjennomtrekk» på varene). Jeg unner meg en bit tunfisk i ny og ne også jeg da, men det blir meeeest laks :) (slik jeg forsto det så er det tungmetallene i tunfisk som et problemet, og da tenker jeg at et par biter tunfisk bør gå fint).

Helt siden jeg leste denne tråden har jeg hatt så syykt lyst på sushi :hungry:

Sniker. Jeg spiser ikke sushi her fordi mannen har møtt den ene kokken på do, han vasket ikke hendene der, gikk bare rett tilbake til kjøkkenet sitt, og det hjelper ikke om han vasker hendene når han kommer dit, det er allerede 30meter for sent. Men ellers, så spiser jeg sushi selv om jeg er gravid, holder meg til laks eller fritert skalldyr

Er jo både sunt og godt, kjør på!
Vi har ingen steder som serverer sushi her jeg bor :sorry: Er liksom litt mer tiltak å lage selv :p Men spør om ikke jeg må det :hilarious:

Vi har ingen steder som serverer sushi her jeg bor :sorry: Er liksom litt mer tiltak å lage selv :p Men spør om ikke jeg må det :hilarious:
Har man rette utstyret er det dritenkelt å lage :angel9 (riktig ris, edikk, sånn sjørgress og ei rullematte. Ingen av delene er dyre.)

Har man rette utstyret er det dritenkelt å lage :angel9 (riktig ris, edikk, sånn sjørgress og ei rullematte. Ingen av delene er dyre.)
Jeg har laga før, men det er mer tiltak enn å ringe å bestille :hilarious: Men jeg tror jeg må lage ikveld allikavel :woot: Synd mannen ikke liker, det er liksom så kjedelig å lage og spise sushi alene :hilarious: Han får få ei skive med nugatti :rolleyes:

Jeg har laga før, men det er mer tiltak enn å ringe å bestille :hilarious: Men jeg tror jeg må lage ikveld allikavel :woot: Synd mannen ikke liker, det er liksom så kjedelig å lage og spise sushi alene :hilarious: Han får få ei skive med nugatti :rolleyes:
Mannen her og liker det ikke, så planen er at jeg spiser sushi, mens han spiser ferdigpizza i dag :P

Mannen her og liker det ikke, så planen er at jeg spiser sushi, mens han spiser ferdigpizza i dag :p
Det var lurt, han her er også glad i pizza :D

Back
Topp