Sushi?

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Er det trygt å spise sushi med laks når man er gravid? F.eks disse makiene med laks? [emoji5]
Image1523088165.903060.jpgImage1523088192.759108.jpg

Jeg har spist sushi med laks, kan ikke huske at jeg har lest noe sted at det skal gjøre noe :happy:

Ååå nå ble jeg glad [emoji7][emoji7]

Spiser sushi og holder meg til laks:)
Er selv litt skeptisk til disse ferdigpakkene, men det står jo dagsfersk på den.

I og med at jeg jobber på rema og selger disse så er jeg ikke redd for at de ikke er dagsferske, de blir produsert og kjørt rett i butikk [emoji5] var mer om det kan spises av gravide eller ikke [emoji12]

Jeg også har spist laks og scampi i sushi under graviditeten og det skal gå helt fint så lenge det er ferskt :-) Som gravid bør man unngå tunfisk i sushi.

Sushi er så godt , spiser det rett som det er:) har forstått det som at ikke er farlig for gravide, om man holder seg unna tunfisk.

I og med at jeg jobber på rema og selger disse så er jeg ikke redd for at de ikke er dagsferske, de blir produsert og kjørt rett i butikk
emoji5.png
var mer om det kan spises av gravide eller ikke
emoji12.png

Så bra, da er det bare å kjøre på og kose seg! :)

Det er flott at det går an å spise sushi som gravid!
Det var det jeg gledet meg mest til i forrige svangerskap som ble avbrutt, det og en øl bare fordi jeg kunne igjen:p

Back
Topp