Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig rart at legen din sa det. Sushi er absolutt anbefalt siden det er fisk. Helsedirektoratet har gått ut med info om at sushi er helt trygt, så lenge man holder seg unna kveite, laks og ørret.Fikk beskjed av legen å ikke spise sushi, kveite og diverse andre ting som vi vet ikke er bra for gravide.
Veldig rart at legen din sa det. Sushi er absolutt anbefalt siden det er fisk. Helsedirektoratet har gått ut med info om at sushi er helt trygt, så lenge man holder seg unna kveite, laks og ørret.
Ja kjøpesushi forstår jeg. Det må jo være så fersk som mulig, og man vet jo aldri helt hvor lenge de har ligget i butikken. Men å lage selv eller kjøpe fra restauranter man vet har ferske varer er noe annet!Jeg ble også anbefalt å holde meg unna kjøpesushi av legen, ford hun mente at man aldri kunne vite hvor fersk fisken de bruker er. Men at jeg gjerne måtte lage det selv!
Jeg har unna meg kjøpesushi flere ganger jeg altså, men merka at jeg ble litt mer skeptisk etter at jeg snakka med legen min.
Fikk beskjed av legen å ikke spise sushi, kveite og diverse andre ting som vi vet ikke er bra for gravide.
Veldig rart at legen din sa det. Sushi er absolutt anbefalt siden det er fisk. Helsedirektoratet har gått ut med info om at sushi er helt trygt, så lenge man holder seg unna kveite, laks og ørret.
Ja kjøpesushi forstår jeg. Det må jo være så fersk som mulig, og man vet jo aldri helt hvor lenge de har ligget i butikken. Men å lage selv eller kjøpe fra restauranter man vet har ferske varer er noe annet!
Jeg personlig har aldri kjøpt sushi fra dagligvare ...:/
Men nå sier jo helsedirektoratet at sushi er helt trygt, så da stoler jeg på det.Jeg mente all sushi som man kjøper [emoji846] Til og med restaurantsushi. Legen sa at restauranter har lov å bruke fisk som har vært åpnet i flere dager. Og det er ikke farlig, men kan bli en del bakterier som gravide skal holde seg unna.