Sushi

Ok! Jeg har lest litt forskjellig og forstått at jeg må styre unna tunfisk. Leste et sted at fisken burde være fryst på forhånd, snakket derfor med den lokale sushisjappa, men de fryser ikke laksen på forhånd og av og til ikke kveite heller. Hva tenker dere om det? Jeg elsker sushi og tenker det er en fin måte å få i seg masse fisk på :)

Ok! Jeg har lest litt forskjellig og forstått at jeg må styre unna tunfisk. Leste et sted at fisken burde være fryst på forhånd, snakket derfor med den lokale sushisjappa, men de fryser ikke laksen på forhånd og av og til ikke kveite heller. Hva tenker dere om det? Jeg elsker sushi og tenker det er en fin måte å få i seg masse fisk på :)
I følge Matportalen er det ok å spise fersk fisk (ikke frosset), så lenge det ikke er tunfisk, hai og andre eksotiske fisker. Såjeg tenker at det er til å stole på :)

Nei, men bare fordi jeg ikke liker det. Flere av mine gravide venninner som gjør det :)

Jeg elsker sushi, men har ikke hatt sushi enda. Når jeg gjør, har jeg bestemt meg for å bare spise laks og informere om at jeg er gravid. Jeg pleier å lage en del sushi selv, er det innafor nå når jeg er gravid? Kjøpe salmalaks,f.eks?

Jeg elsker sushi, men har ikke hatt sushi enda. Når jeg gjør, har jeg bestemt meg for å bare spise laks og informere om at jeg er gravid. Jeg pleier å lage en del sushi selv, er det innafor nå når jeg er gravid? Kjøpe salmalaks,f.eks?

Du kan jo spise scampi og crabsticks også da :)

Var ute med venninnegjengen og spiste sushi, ei har fortalt hun er gravid og er nå i 4. måned. Så jeg spiste bare det samme som henne ettersom jeg ikke har sagt noe enda :p
Men hun sa laks, scampi og krabbe var trygt.

Sushi <3 Men jeg spyr av alt nå og kjente jeg ble litt mer kvalm av tanken :P Skal fråtse når denne ungen er ute!!!

Veldig lyst på det ja :)

søren nå fikk jeg veldig lyst på sushi.... :O hahahahahaha... skal vist ha taco her hjemme i dag... :P

0af64487b68492dd58e2933aa1f4d105

❤❤❤

Back
Topp