Sushi

Bigfence

Flørter med forumet
Kan ikke tro at jeg har gått igjennom 2 graviditer å trodd at jeg ikke kunne spise sushi! Denne gangen skal jeg kose meg med det titt og ofte (det jeg kan spise av det vel å merke) :hello2

Noen andre som gleder seg til sushi?

Kan ikke tro at jeg har gått igjennom 2 graviditer å trodd at jeg ikke kunne spise sushi! Denne gangen skal jeg kose meg med det titt og ofte (det jeg kan spise av det vel å merke) :hello2

Noen andre som gleder seg til sushi?

Sushi er det beste jeg vet om. Har spist hele tiden hehe bare hold deg unna tunfisk. Har faktisk sushi date i helgen. Gleder meg!!

Elsker sushi <3 Men er det bare tunfisken man skal holde seg unna?? :)

Elsker sushi <3 Men er det bare tunfisken man skal holde seg unna?? :)
Det er vel det. Vet ikke hva slags kveite de bruker da, men står at gravide ikke kan spise blåkveite over et visst antall kg.Selv holder jeg meg unna all rå fisk. Spiser kun sushi med crabstics eller fritert scampi. Liker å være på den sikre siden :)

Det er vel det. Vet ikke hva slags kveite de bruker da, men står at gravide ikke kan spise blåkveite over et visst antall kg.Selv holder jeg meg unna all rå fisk. Spiser kun sushi med crabstics eller fritert scampi. Liker å være på den sikre siden :)

Er helst det jeg liker til vanlig, så går nok bra ;) Laks/ørret skal vel heller ikke være over 1kg!?

Er helst det jeg liker til vanlig, så går nok bra ;) Laks/ørret skal vel heller ikke være over 1kg!?
Ja, leste det nå. Aner ikke hva str på fisken er om man kjøper en laksefilet i butikken f.eks...skal ikke være lett å spise og være gravid :p får holde seg til junkfood..hahaha!

Jeg visste heller ikke med forrige at man kunne spise sushi og reker!
Sushi ble middagen i dag ;) nam! og i sommer skal jeg kose meg med reker :D

Huff. For min del så er det tragedie. Jeg liker ikke sushi lengre. Etter jeg ble gravid....før det ville jeg ha det hver dag. Får håpe lysten kommer tilbake. Kos dere med sushien :happy::happy:

Back
Topp