Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke tro at jeg har gått igjennom 2 graviditer å trodd at jeg ikke kunne spise sushi! Denne gangen skal jeg kose meg med det titt og ofte (det jeg kan spise av det vel å merke)
Noen andre som gleder seg til sushi?
Skal spise sushi til helga og gleder meg veldig
Det er vel det. Vet ikke hva slags kveite de bruker da, men står at gravide ikke kan spise blåkveite over et visst antall kg.Selv holder jeg meg unna all rå fisk. Spiser kun sushi med crabstics eller fritert scampi. Liker å være på den sikre sidenElsker sushi <3 Men er det bare tunfisken man skal holde seg unna??
Det er vel det. Vet ikke hva slags kveite de bruker da, men står at gravide ikke kan spise blåkveite over et visst antall kg.Selv holder jeg meg unna all rå fisk. Spiser kun sushi med crabstics eller fritert scampi. Liker å være på den sikre siden
Ja, leste det nå. Aner ikke hva str på fisken er om man kjøper en laksefilet i butikken f.eks...skal ikke være lett å spise og være gravid får holde seg til junkfood..hahaha!Er helst det jeg liker til vanlig, så går nok bra Laks/ørret skal vel heller ikke være over 1kg!?
Er i Møre og RomsdalHaha me too. Er du i Oslo?
Ørret, laks går braEr helst det jeg liker til vanlig, så går nok bra Laks/ørret skal vel heller ikke være over 1kg!?