Sushi

LykkeligRose

Glad i forumet
Har akkurat spist en mengde sushi <3 nomnom. Det må være det beste jeg har spist siden graviditeten.

Måtte bare svippe innom å kjøpe sushi til middag etter jobb i dag som litt trøst siden jeg kom meg på jobb for første gang etter ferien og påvist graviditet.

DET var søren meg savnet! Så glad for å lese at man kan spise det som gravid :D

Spiser dere sushi?

Åhh! Tulle du!? Var så nedfor fordi jeg trodde jeg ikke kunne spise det :-(
Gjelder det alle biter? :-D

bitene med tunfisk bør du ikke spise :-)
Jeg har holdt meg unna kamskjell også pga fordøyelseskjertelen, men vet ikke om det er nødvendig? Og krabben har de aldri klart å svare meg på om er innmat eller klør så jeg har ikke tatt sjansen på den heller :p selv om det helt sikkert er kjøtt fra klørne.

Jeg har holdt meg unna kamskjell også pga fordøyelseskjertelen, men vet ikke om det er nødvendig? Og krabben har de aldri klart å svare meg på om er innmat eller klør så jeg har ikke tatt sjansen på den heller :p selv om det helt sikkert er kjøtt fra klørne.
Akkurat det har jeg ikke svar på, dessverre :-/ men syns det er rart at de ikke kan svare deg på om det er innmat eller klør som er i sushien! :-O

Akkurat det har jeg ikke svar på, dessverre :-/ men syns det er rart at de ikke kan svare deg på om det er innmat eller klør som er i sushien! :-O
Jeg vet.. spurt flere steder flere ganger. De spør hverandre og ser ut som spørsmålstegn når de svarer "det vi ikke vet. Det være krabbe". Haha

Elsker sushi

Spiser sushi, men holder meg unna rå tunfisk og kamskjell.

Jeg liker best fritert scampi, så det ble bare forskjellige makiruller med det på meg i dag. Det burde vel være ekstra trygt og siden det er fritert:)

Men ville ellers kun holdt meg til laks tror jeg

Jeg spiser stort sett bare nigiri laks og kveite uansett, er glad for at jeg ikke må slutte med det! ;)

Jeg måtte sende sms til sambo om å kjøpe med sushi til meg etter å lest denne tråden igjen!:-P

Laks og scampi går fint

Å mmmm! Håper jeg har like lyst på det i morgen som nå.... Neeesten så jeg sender mannen ut nå i kveld...

No fekk eg òg lyst på sushi! Samboar er ikkje vanskeleg å be, så får bli i morgon eller onsdag :)
Ete det meste utenom tunfisk, såklart. Såg ein dansk dokumentar om kor masse kvikksølvet i det kan påverke foster, så fekk ikkje lyst på det igjen med det første. Er vel òg slik at ein skal holde seg unna hai og sverdfisk, men er vel kanskje ikkje eit problem :P

Trur ikkje sverdfisk og hai er det som er mest poppis her til lands ;)

Elsker sushi! :Heartred

Kan man spise sushi i utlandet også? Flyplasser ol.?

Back
Topp