Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor står det at man ikke kan spise sushi? Jeg har bare funnet informasjon om at det er trygt.Synes det er vanskelig å vurdere selv om jeg "kan" spise det eller ikke.. er veldig gla i rå laks, men det er så mange plasser det står at man ikke skal spise et når man er gravid...bestilte sushi en gang, men da valgte jeg bare ting som vart fritert o.l.. Spiste noen få biter lakse nigiri og sashimi da vi var på koldtbord en dag, men fikk dårlig samvittighet ovenfor meg selv etterpå
![]()
Fant en bv-artikkel hvor det står vi ikke skal ha rå eller dårlig oppvarmet fisk, men jeg tror ikke det stemmer. Det er vel matportalen som er fasit på det her? Der står det iallfall at vi kan spise sushi (og det er matportalen.no bv har brukt som kilde).Synes det er vanskelig å vurdere selv om jeg "kan" spise det eller ikke.. er veldig gla i rå laks, men det er så mange plasser det står at man ikke skal spise et når man er gravid...bestilte sushi en gang, men da valgte jeg bare ting som vart fritert o.l.. Spiste noen få biter lakse nigiri og sashimi da vi var på koldtbord en dag, men fikk dårlig samvittighet ovenfor meg selv etterpå
![]()
Hvor står det at man ikke kan spise sushi? Jeg har bare funnet informasjon om at det er trygt.
Det kan hende rådene var annerledes før? At det ikke er oppdatert? Når man går rett til kilden er det iallfall klar tale;Fikk denne linken anbefalt av en venninne:
http://www.klikk.no/foreldre/bligravid/article1544360.ece
Her står det også at de har brukt matportalen.no som kilde.. Blir litt forvirret..