Sushi

Leniiis

Glad i forumet
Jeg har så lyst på sushi idag. Det skal være helt trygt å spise det hvis man ikke spiser den med tunfisk. Men tør jeg? Andre som spiser det her?

Jeg hadde dilla og spiste det masse frem til jeg begynte å spy - tenker begynne med det igjen når jeg er ferdig med den værste kvalmen. Frister ikke å spy det opp akkurat :p

Spiser sushi (nigiri med laks) i gjennomsnitt 2 ganger i uken :P eneste som frister og som jeg ikke blir sånn kvalmt mett av. Enten lager jeg hjemme eller kjøper ute. Er Tunfisk og hai, samt andre eksotiske fisker man skal holde seg unna :-)

Sushi..... min favoritt over alt. Før jeg ble gravid første gangen, tenkte jeg hele tida på at jeg ikke kunne spise det når jeg ble gravid.

Gjett om gleden ble stor når jeg fant ut at jeg kunne det.
Spiste det senest på onsdag.

Jeg ELSKER sushi og gomler det som bare det :) Når kvalmen sto på var det omtrent det eneste som fristet :P

Oi! jeg fikk beskjed på den tidlige ultralyden at jeg ikke skal spise rå fisk eller sushi, og ikke rått kjøtt, roastbeef.. Det samme har venninnen min fått beskjed om..

Oi! jeg fikk beskjed på den tidlige ultralyden at jeg ikke skal spise rå fisk eller sushi, og ikke rått kjøtt, roastbeef.. Det samme har venninnen min fått beskjed om..
Jeg har fått motsatt beskjed i begge svangerskap :-) Kun at vi skal holde oss unna eksotisk fisk. Spiste sushi forrige gang også. Gikk så fint atte! :P

Gjett om jeg skal ha sushi når vi kommer hjem fra ferie!!!

Back
Topp