Sushi?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Spiser du sushi når du er gravid?

Nei sushi spiser jeg ikke hverken gravid eller ikke.
Klarer ikke konsistensen på det......

Amahel skrev:
Nei sushi spiser jeg ikke hverken gravid eller ikke.
Klarer ikke konsistensen på det......

Enig med Amahel, liker heller ikkje konsistensen på det...:)

Har aldri smakt det. Flere ganger jeg har hatt lyst til å prøve, men aldri blitt noe med meg. Men har hørt fra de fleste at det er noe man må spise ett par ganger før man begynner å like det.. Så regner med at jeg aldri kommer til å prøve.. Er det langt i fra smaken på rakfisk? For det kan jeg ikke fordra..

HeltUtAvDetBlå skrev:
Har aldri smakt det. Flere ganger jeg har hatt lyst til å prøve, men aldri blitt noe med meg. Men har hørt fra de fleste at det er noe man må spise ett par ganger før man begynner å like det.. Så regner med at jeg aldri kommer til å prøve.. Er det langt i fra smaken på rakfisk? For det kan jeg ikke fordra..

det er kjempegodt! da jeg skulle få minmann til å like det dro vi på Alex sushi i oslo. Der fikk har først prøve Maki rull med tempura og maki med fritert krabbe... Da var det gjort! tempura er fritert innbakte ting som foreksempel kramme, kylling eller grønnsaker... En mild og trygg start utenrå fisk. Det finnes utroligmange variasjoner og verdt et forsøk! man behøver jo ikke velge det somfirster minst;) Lykke til

Back
Topp