Sushi!!!

Atannia

Gift med forumet
Vet at man skal holde sæ unna, men har så lyst på. så i kveld tror æ at æ måkk mekk sammen vegetar sushi.... det her e det æ har løst på får tia.

Hørtes ordentlig nam ut :D
Jeg skal lage meg scampi med wok grønnsaker og nudler ikveld <3<3 gleder meg, matmonster som jeg er! :O

Eh,... Sushi er ikke noe problem å spise :) Så kos deg med ordentlig sushi du, bare styr unna tunfisken ;)

Dette har jeg lest også ;) Scampi var visst også ok, derfor jeg skal kaste meg over dette ikveld :P hehe

MissAugust skrev:
Mener jeg har lest hos matportalen at sushi er trygt om d ferskt og man styrer unna tunfisk..?

Dette stemmer :)

Må le, kjenner flere som har lyst på KUN det de har hørt man ikke kan spise :) Hehe.

Ei venninne som er gravid spiser kun salami på brødskiven, selv om de fleste sier man ikke kan spise det. Men jordmoren hennes sa hun kunne spise det, så da gjør hun det.

Jeg derimot hadde SÅÅÅ lyst på spekemat, men jeg holder meg unna sånn for sikkerthets skyld jeg ;) Er ikke SÅ viktig for meg, kan jo spise det om "ett år".. ;)

Timiz skrev:
Dette har jeg lest også ;) Scampi var visst også ok, derfor jeg skal kaste meg over dette ikveld :P hehe

MissAugust skrev:
Mener jeg har lest hos matportalen at sushi er trygt om d ferskt og man styrer unna tunfisk..?

Hehe, ja den salamien den salamien... ;D
Jeg spiste det idag, etter å ha skjønt at det ikke skal være skadelig.
Men det er veldig mange forskjellige meninger om dette, så jeg tror det får være opp til hver og en :P

Kan man spise sushi? Nå ble jeg glad :) Har hatt skikkelig lyst på det :)

Har også fått med meg at sushi i Norge er trygt:D:D:D..
En skal bare styre unna tunfisk..

I Norge er det ikke lov til å servere fersk rå fisk, derfor må den dypfryses så å så lenge før den kan serveres rå. Derfor er det ganske trygt faktisk;D

Koste meg med sushi på søndag. Det er noe av det bedre jeg har spist i forhold til kvalmen.
Friskt og lett:D:D

Back
Topp