Sushi og fisk generelt....

JPSK

Elsker forumet
Spiser dere dette?

Kroppen min er helt vill etter fisk for tiden. Må ha fisk hver dag, enten på skiven, til middag eller et eller annet måltid. Helt vittig! Er vel noe kroppen trenger som fisken inneholder tenker jeg, rart hvordan den sier i fra... :D

Gleeeeeeeeder meg til sushi-kvelds... Sluuuuurp!!! ❤

Eg ete sushi og anna fisk, men ikkje fersk tunfisk :)

Her går det masse i fisk da mannen er fisker ;) Og krabbe! Og reker! Nam nå ble jeg sulten igjen ;)
Sushi liker jeg ikke.

Spiser dere sånn vanlig sushi som man får kjøpt ferdig laget på feks meny??

Spiser ikke noe fra sjøen jeg :-( kun når jeg må, men liker det ikke! :-P

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

ååååh eeeeeelsker sushi :D spiser det når jeg får muligheten, men det blir jo ikke alt for ofte da, det hadde ikke lommeboka tålt :P

tar da å bestiller medium meny med kun laks :P ;)

Jeg har så langt kun spist sushi fra sushisteder, men jeg ville heller valgt Meny enn Kiwi.. Men all sushi som selges burde jo være ok.

Fikk sinnsykt lyst på det til kvelds nå jah!!

Man skal jo ikke spise sushi i svangerskapet ? Elr tar jeg helt feil eller ikke fått med meg noe? *rødme*

Syns ikke de butikkjøpte er særlig god. Enten lager jeg selv, eller kjøper ute. Red Sun i Bergen er bra! :)

Man skal jo ikke spise sushi i svangerskapet ? Elr tar jeg helt feil eller ikke fått med meg noe? *rødme*

Du kan fint spise sushi, men det er noen fiskesorter man ikke bør spise, feks fersk tunfisk. ;)

lett å lage selv.. jeg elsker maki.... men best når jeg lager det selv :)
liker best kamskjell, scampi, kokt laks og kveite...

jeg har de siste 2-3 åra blirr veldig glad i fisk..

deilig med hjemmelaget lakseburger, gode steinbitboller eller noe annet digg <3

Alle bakterier i fisk bør om den blir fryst i minst 24 timer.. man skal ikke spise tunfisk fordi den kan innholde tungmetaller..

p.s det er veldig stor forskjell på sashimi, maki og nigri.. sushi betyr ris med eddik...

Back
Topp