Susete, mister tid

Lykketreff

Gift med forumet
I dag har jeg vært veldig fraværende. Den første timen fikk jeg ikke med meg at gikk, og resten av dagen har jeg slitt med å fokusere blikket. Føler jeg har hoder fullt av bomull... det er blitt bedre nå, men var ganske ille det meste av dagen. Har noen opplevd det? Kan det være fordi jeg bare er litt sliten?

Lavt blodsukker? Det har jeg mye av nå, og det føles omtrent slik for meg.. ellers kan det jo være fordi du er sliten også ja :)

Det kan være blodtrykket ditt som tuller litt. Drikk mer vann og hvil. :)

Jeg ble ganske sliten og susete når jeg hadde D-vitamin og jernmangel samtidig. Fikk av en eller annen grunn også mye dotter i ørene.

Men ellers så synes jeg at jeg begynner å bli unormalt distre nå utover i graviditeten og, selv om jeg ikke har noe i nærheten av det du beskriver :)

Jeg ble ganske sliten og susete når jeg hadde D-vitamin og jernmangel samtidig. Fikk av en eller annen grunn også mye dotter i ørene.

Men ellers så synes jeg at jeg begynner å bli unormalt distre nå utover i graviditeten og, selv om jeg ikke har noe i nærheten av det du beskriver :)

Var ikke helt som å være distré, selv om jeg er det også :p mye bedre i dag, så jeg satser på lavt blodsukker som de andre foreslo :) har tatt en del ekstra blodprøver pga vekttap, så tror ikke jeg mangler noe nå lenger, men det er mulig det har sneket seg tilbake. Får passe på å spise ofte og ta pillene mine og håpe det går bra :)

Back
Topp