Susanne Kaluza matboks

SHS

Elsker forumet
Hva synes dere om den? Jeg trodde dama hadde skikkelig greie på dette og laget den ultimate matboksen, men må si at jeg ikke er helt fornøyd. Selvfølgelig praktisk med flere rom, men lokket er altfor vanskelig å ta på for små barnefingre! I tillegg går boksen for bestikk ned i rommet for mat, så da får man jo ikke plass til så mange brødskiver. Tror rett og slett boksen kan bli litt liten for barnet mitt. Derfor ble jeg litt skuffet. Tror vi kommer til å fortsette å bruke metallboksen vi har og putte små bokser oppi den, hvis vi skal ha med noe mer enn brødskiver.

Jeg har ikke den, men jeg liker best litt store bokser og heller putte små boser og evt. bestikk oppi der. Det er veldig greitt med egne lokk til boksene og stort sett får jeg plass til det jeg trenger oppi der.

Jeg synes den er skikkelig ræva. Ble fryktelig skuffet. Den lekker jo, og lokket faller av utrolig lett i sekken.
Ikke kan jeg skylde på ungene heller, for det er jeg som har prøvd den ut...

Jeg synes den er skikkelig ræva. Ble fryktelig skuffet. Den lekker jo, og lokket faller av utrolig lett i sekken.

Lekker? Er det hvis du har noe med saus oppi? Har lokket falt av når det har blitt satt ordentlig på også? La bare merke til at lokket var vanskelig å få på prdentlig jeg.

Lekker? Er det hvis du har noe med saus oppi? Har lokket falt av når det har blitt satt ordentlig på også? La bare merke til at lokket var vanskelig å få på prdentlig jeg.

Jeg synes lokket var relativt lett å få på, om det ikke en superløsning jeg ikke har fått med meg. Jeg har satt det på som vanlige lokk, men jeg synes den er ganske slerkete.
Den lakk bare én gang, etter det har de bodd i skuffen. Jeg hadde salat, og matboksen var satt på høykant i sekken. Lite lekkert..

Jeg kan såklart ha vært uheldig, men jeg har 3eller4 (planen var å bruke til ungene også), og alle virker slerkete i lokket. Akkurat som det bare ligger over, væske kan tyte gjennom sidene, noe jeg fikk bekreftet...

Mulig jeg setter på lokket feil, men kan ikke helt skjønne hvordan?

Jeg takker meg til hardplast fra nå av :)

Har hatt den, kjøpte 5 og alle ble ødelagt. Kanskje de er gode til bh barn men til skolebarn er det bomkjøp.

Samme her! Ikke er det plass til en vanlig yoghurt heller, går akkurat ikke så lokket blir stående i spenn.

Bruker den kun som reserveboks her :-)

Å nei :-((( og jeg har nettopp kjøpt fire sånne...

Venter Skatt nr.4

På app'en

Jeg var ikke fornøyd med lokket på fjorårets modell, for det løsnet lett.
Kjøpte årets utgave og den er mye bedre.
Treåringen min klarte å åpne og lukke uten problemer, men den satt på allikevel.
Veldig fornøyd!

Treåringen min klarte å åpne og lukke uten problemer, men den satt på allikevel.
Veldig fornøyd!
Har ikke prøvd årets.
Fool me once, shame on you
Fool me twice, shame on me
Så mao kommer ikke til å kjøpe årets :-)

Har lurt på å kjøpe denne selv, så da står jeg over :)

Veldig fornøyd!

Det er fjorårets jeg har. Håper du blir mer fornøyd med denne :)

Bra denne tråden kom. Hadde tenkt å kjøpe siden det så ut som det var plass til en yoghurt i den.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Det er forsåvidt plass til yoghurt i den, men den må ligge med "langsiden" ned. Da går det så vidt. Men jeg vil fraråde alle å kjøpe denne. Lokket er den store feilen. Det er vanskelig å feste det rundt kantene, må liksom lirke det inn i sporet sitt, og det popper ofte av. Tør ikke å ha noe som søler mye i den, som salat eller middagsrester. Og som nevnt ovenfor går den fordypningen til bestikket ned i boksen og gjør plassen begrenset. For eksempel ikke plass til 4 dobbeltskiver som ligger med snittflaten ned.
Var på butikken forrige uke og tok da en ny ut av pappen for å se om kanskje årets model var bedre. Jeg personlig opplevde ingen forskjell. La den pent tilbake..

Back
Topp