SUS...

• Trådstarter Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet Opprettet
M

mammaelskerdeg

Guest
Jeg fødte sist i 2010 og da fikk jeg så mye jeg ville av nettingtruser, bind, bleier, skjorter til baby, blå skjorter til meg og tepper til baby.

får man enda dette eller er det noe jeg må ta med selv? :)

Du må ta med nettingtruser selv nå :P Og kanskje litt egne klær dersom du skal på sykehushotellet og spise måltidene nede i kafeen :) Men alt det andre mener jeg vi får/ låner.

Ja dei seie me måha med nettingtruser. Ei venninne fekk i februar å ho fekk både på føde å på hotellet! Men eg tek med uansett.. Koss e da med bleie t mini, kor mange tar se med

Står på papira frå sykehuset at me får bind og bleie, men eg tenkte å ta med noen alikevel...

Eneste jeg har fått beskjed om at vi må ha med på SUS er nettingtruser. Jordmora mi var nesten litt flau når hun sa det og at sykehuset sparer penger på å ikke gi oss truser... :)
Men ellers så får vi alt tror jeg. Bestevenninna mi fødte på SUS i februar, og de fikk bleier og alt annet de trengte utenom nettingtrusa da :p

Hva er nettingtruser ?
Og hvorfor skal vi ha det ?
Kjenner jeg blir litt flau over uvitenheten min her ><

Hanne Caroline Moen
Sladrer med Julu ^^

Hva er nettingtruser ?
Og hvorfor skal vi ha det ?
Kjenner jeg blir litt flau over uvitenheten min her ><

Får kjøpt det på sparkjøp trur eg. Da e slike truser so gjer at dei store binda ligg bedre (trur eg) men eg har kjøpt billige bomullstruser på h&m i tillegg....

Jeg skal også føde på SUS, men på fødeavdelingen. Termin er 4/9. Går jevnlig til akupunktur for å prøve å unngå overtid

Eg har termin 8.9, skal føde nede. Virke akupuntur? Lure på å spørre jm om det...

Back
Topp