Surrogat mor?

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Hva tenker dere om dette? Så på nyhetene at politikerne sammenligner det med kjøo av sex. Jeg syns det er helt greit, det er oar som virkelig ønsjer seg barn men kan ikke få av forskjellige grunner som benytter sef av surrogat.

Syns det er het greit. Slik jeg har skjønt det, så den som er surrogatmor får satt inn egg fra mor og spermen fra far, så det blir aldri dens eget barn på den måten da....og kan da ikke se det som kjøp av sex??? Og det hjelper jo så mange andre som ikke kan få barn på den vanlige måten, og da velger å gjør det sånn. Nei, blir for dustete å komme her å si at dem sammenigner det med kjøp av sex.

Syns det er het greit. Slik jeg har skjønt det, så den som er surrogatmor får satt inn egg fra mor og spermen fra far, så det blir aldri dens eget barn på den måten da....og kan da ikke se det som kjøp av sex??? Og det hjelper jo så mange andre som ikke kan få barn på den vanlige måten, og da velger å gjør det sånn. Nei, blir for dustete å komme her å si at dem sammenigner det med kjøp av sex.

Enig. Surrogati er jo egg og sperm fra foreldrene og ikke den som skal gå gravid.

Jeg har ukompliserte svangerskap og fødsler. Men jeg tror ikke jeg ville utsatt kroppen min for noe sånt.
Men flott for de som vil stille opp for sånt :D
Jeg kunne ha donert bort eggene mine til trengende da :D

Enig. Surrogati er jo egg og sperm fra foreldrene og ikke den som skal gå gravid.

Jeg har ukompliserte svangerskap og fødsler. Men jeg tror ikke jeg ville utsatt kroppen min for noe sånt.
Men flott for de som vil stille opp for sånt :D
Jeg kunne ha donert bort eggene mine til trengende da :D
Syns det er kjempe flott at det finnes noen mennesker i verden som er villig til og stille opp for fremmed folk og oppfylle deres største drøm! Så et program om en surrogatmor for en stund siden, hennes største glede i livet var og se fe foreldrene få holde barnet for første gang. Hun hadde gjort det 9 ganger og hadde kontakt med de fleste familiene endå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Syns det er kjempe flott at det finnes noen mennesker i verden som er villig til og stille opp for fremmed folk og oppfylle deres største drøm! Så et program om en surrogatmor for en stund siden, hennes største glede i livet var og se fe foreldrene få holde barnet for første gang. Hun hadde gjort det 9 ganger og hadde kontakt med de fleste familiene endå.

Ja henne stod det vel om i se og hør tror jeg.
Leste om ei her i høst som hadde gjort dette ørten ganger.
Et av barna var faktisk hennes egne, dvs det var mannen hennes som var faren eller noe. Men jeg tror hun adopterte vekk barnet til paret som hun hjalp.

Ja fantastisk at noen stiller opp og hjelper andre :D.
Men et svangerskap og fødsel er stor på kjenning for kroppen. Jeg hadde ikke orket så mange svangerskap.

Ja henne stod det vel om i se og hør tror jeg.
Leste om ei her i høst som hadde gjort dette ørten ganger.
Et av barna var faktisk hennes egne, dvs det var mannen hennes som var faren eller noe. Men jeg tror hun adopterte vekk barnet til paret som hun hjalp.

Ja fantastisk at noen stiller opp og hjelper andre :D.
Men et svangerskap og fødsel er stor på kjenning for kroppen. Jeg hadde ikke orket så mange svangerskap.
Tror ikke jeg heller hadde gjort det, men er jo fantastisk at noen gjør det :)

Jeg å så et program om surrogatmødre, så dette var og fler damer som stilte opp. At dem nesten lever for å hjelpe andre, og se foreldrenes glede når dem får holde babyen.\ for første gang. Tenker litt at det egentlig må være en herlig følelse, å se den gleden og føle at man gjør noe godt for andre som ikke har det alltid like lett med å få barn. Fikk litt tanker sjøl da etter å ha sett det programet, om at det hadde jo vært koselig å kunne hjelpe et el anna par, men slo det fort fra meg egentlig:P Hadde vært kos, men er jo og kroppen min som skal bære det å da...hehe

Syns det er kjempeflott at noen gjør det. De gir virkelig en stor glede til noen andre. Selv er jeg adoptert,mine foreldre kunne ikke få egne barn. De var nok veldig glad de kunne få et barn allikevel med adopsjon.
Men jeg kan ikke tro på det de sier de som er surrogatmødre,at de syns det er bare hyggelig og helt greit. At man ikke blir knytta til barnet på samme måte fordi det ikke blir ens eget og sånn.
Du har et lite liv som vokser inni deg i 9 mnd og er full av hormoner.. For meg blir det litt det samme som de som sier at de ikke føler seg brukt og syns det er helt greit å være prostituerte,for de har valgt det selv.
Som sagt,all ære til de som er surrogat,men for meg blir det litt feil.

Back
Topp