squakky Elsker forumet 31 Des 2010 #1 Altså; sikkert et dumt spørsmål, men den der surringa på steiken... Skal den av??? For i oppskriftene så står det jo at jeg skal skjære ruter i svoren.. øh? Hjelp??
Altså; sikkert et dumt spørsmål, men den der surringa på steiken... Skal den av??? For i oppskriftene så står det jo at jeg skal skjære ruter i svoren.. øh? Hjelp??
caracara Forumet er livet 31 Des 2010 #2 hmm, skal vel være på under steiking, og tas av etterpå og skjæres i skiver? [8D]
Trone Gotta love ebay VIP 31 Des 2010 #3 Hva i all verden var det jeg har gjort da??? Eeeeh... *tusler ut igjen og leter etter hukommelsen min*
Hva i all verden var det jeg har gjort da??? Eeeeh... *tusler ut igjen og leter etter hukommelsen min*
t0mmelise Forumet er livet 31 Des 2010 #4 Du skal ha den på når du steker også tar du steika ut, lar den hvile..tar av hyssingen, snitter i ruter og setter inn igjen for steking av svoren [;)]
Du skal ha den på når du steker også tar du steika ut, lar den hvile..tar av hyssingen, snitter i ruter og setter inn igjen for steking av svoren [;)]