surrehøne..

hønepønemor

Gift med forumet
Er det noen av dere som har erfaring med det å studere innen ett fag, og få jobb som noe annet??

Jeg holder på å bli sprø..jeg tok regnskap, og siden jeg er nyutdannet og ikke har arbeidserfaring så er jeg tydeligvis totalt ubrukelig[&o][8|] og no når jeg har vært uten arbeid i noen år, så begynner jeg igjen å lure på hva jeg egentlig vil bli når jeg blir "stor" ( i en alder av 28) var fast bestemt at jeg SKULLE bli regnskaps- fører-konsulent-medarbeider, men nå begynner jeg å tvile...jeg kan sikker få en jobb i byen, men jeg fikk jo ikke kjempegode karakterer så føler meg liksom ikke helt trygg på faget.. og no har jeg plutselig funnet ut at jeg vil bli butikksjef istedet. Har jo endel erfaring fra service bransjen, og ser for meg at det ville blitt en triveligere jobbsituasjon enn å jobbe på et grått og trist regnskapskontor. Vet at butikksjefer ikke alltid er så godt betalt iforhold til jobben de gjør, men tror jeg hadde trivdes bedre.. ikke vet jeg.

Før tok jeg jobber med strak arm og godt mot, hva skjedde liksom, nå begynner jeg liksom å tvile på alt, hva jeg liksom går god for..føler jeg bare surrer no[&o]

Back
Topp