Surrealistisk...

Lille 2016

Glad i forumet
Allerede kun 18 dager til termin,tenker ikke på annet enn fødsel og når/hvordan det hele starter!?
Men det mest surrealistiske oppi det hele er...får vi vår 4.sønn eller første datter!?
Kribler i maven...sammen med en hel masse bevegelser fra den lille!;)

Åh så spennende når dere ikke vet kjønn :) 12 dager til termin her, utrolig spesielt å tenke på. Er vår første :)

Åh så spennende når dere ikke vet kjønn :) 12 dager til termin her, utrolig spesielt å tenke på. Er vår første :)
Ååå...den første! Masse lykke til!:)

Allerede kun 18 dager til termin,tenker ikke på annet enn fødsel og når/hvordan det hele starter!?
Men det mest surrealistiske oppi det hele er...får vi vår 4.sønn eller første datter!?
Kribler i maven...sammen med en hel masse bevegelser fra den lille!;)
Ekstra spennende når man ikke vet hva som kommer :) Hvordan har de andre fødslene startet da?

Ekstra spennende når man ikke vet hva som kommer :) Hvordan har de andre fødslene startet da?
Alle har startet med rier,vannet ble "tatt" av jordmor...og alle hadde festet hodet!:)
Nå har brødrene ryddet god plass til den lille,som fortsatt tumler rundt og bytter på å ligge med hodet ned,sitte og ligge i skråleie! Så nå er det ekstra spennende om jeg plutselig én dag,står i en "vannpytt"!?;)

Veldig spennende!! Og ekstra gøy å ikke vite kjønn da:)
Venter også spent på gutten vår, og mest spent på hvordan kommende storesøsken vil reagere! Hun på 2,5 kan nok bli enten veldig glad eller stikk motsatt! ;)

Så utrolig spennende :)
Er graviditeten annerledes denne gangen enn de andre gangene?
Helt annerledes!!! På alle mulige,tenkelig måter!:)
Men det betyr ikke,at jeg tror mere på at det er jente denne gangen!
Har rett og slett ingen følelse på hverken det ene eller det andre kjønn!;)
Egentlig har det ikke helt gått opp for meg at vi skal ha en banditt til engang...tihi!;)

Har 24 dager igjen og tenker akkurat d samme som deg bare at d blir vårt 3 :) ville ikke vite kjønn :)
Veeeeldig spennende,men nesten ikke til å holde ut!;)
Hva har du fra før da? Og har du følelse på hvem den lille er?:)
Lykke til!

Helt annerledes!!! På alle mulige,tenkelig måter!:)
Men det betyr ikke,at jeg tror mere på at det er jente denne gangen!
Har rett og slett ingen følelse på hverken det ene eller det andre kjønn!;)
Egentlig har det ikke helt gått opp for meg at vi skal ha en banditt til engang...tihi!;)
Hehe her er det også litt surrealistisk at vi i det hele tatt skal få en til, nr 4 her også :P
Jeg har vært stort sett lik i alle mine svangerskap - og har begge kjønn :) Denne gang vet vi ikke hva vi får, så utrolig spennende :)

Back
Topp