surrealistisk!

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Etter to sa, ivf behandling og nå blødninger i svangerskapet pga dennne dustete polyppen går jeg inn i min 23 uke i morra! Helt utrolig! Det beste er å kjenne de kraftige sparkene til den lille jenta der inne... etter mye stress, tanker, tårer er det endelig min tur å glede seg over at jeg skal bli mamma :) hvem hadde trodd det! Og nå har jeg endelig tro på at dette kan gå bra :) :blob5 :laughing8

Etter å ha hatt sånne problem/komplikasjoner før forstår eg godt at du er letta :) :)

Du fortjener den lykkeligste følelsen i verden etter en så humpete reise :) Spark er helt magisk. Som førstegangs hadde jeg aldri forestillt meg hvilken glede det er hver gang jeg kjenner lillegutt sparke. Han er så vanvittig aktiv og jeg føler meg så heldig som får lov kjenne babyen min så tydelig hver dag :D elsker det!!!

Gratulerer med 23 uker i morgen. Vet noe om hvordan det er å endelig begynne å nå litt milepæler for de søte små :)
Strekker oss alt vi kan mot uke 24 på onsdag.
Håper du klarer å glede deg over graviditeten fremover, og klarer å slappe litt mer av og se frem mot januar :)

Så deilig å ENDELIG kjenne at det virkelig nærmar seg no, etter masse motgang :( Håper alt går superfint framover og!!

Back
Topp