Surra julegris!

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har gått gravid før, men denne gangen føler jeg meg regel rett som en surra julegris...å det så tidlig???!!
Likevel har jeg bare gått opp 2 kg! Glad for det da :P Det er bare det at jeg føler meg så svær allerede, og tørr ikke å tenke på hvordan jeg kommer til å bli :D

Fått den magen jeg også.... lurer på hvordan dette skal gå. Og er nesten så jeg er litt "redd" for å vise fram magen siden jeg ikke er mer enn 14 uker og så stor mage!

Kjenner meg igjen! Jeg har til og med begynt å vagge når jeg går pga bekkenet! (Hvis jeg har sittet for lenge) :p hvordan skal dette gå???

Jeg har også den følelsen... Synes ikke det er noe stas nå så tidelig (15+5). Føler meg rett og slett feit, så prøver å gjemme magen..

samma här...Är mellan 15-17 veckor å har en liten på 11 månader. Har varit i jobb i lite över en månad efter permisjon...:-)

Samme følelse her!Idag var det tilstelning med jobben som innebar stilleståing halvannen time,som ble så slitsomt at jeg måtte finne meg en stol.Akuratt da kunne jeg ønske at jeg var lengre på vei for jeg følte meg så teit med den magen og bare 15 uker på vei som måtte sette meg ned!Menmen,er vertfall glad jeg slipper å skjule magen lengre da!

Når jeg ligger på ryggen, er det bare en søt liten bump...og når jeg reiser meg opp, velter det ut :P

Ser helr normal ut når jeg ligger på rygg, men det tyter frem når jeg reiser meg å spess på ettermiddag/kvelden:p føler magen er diger da, å jeg har gått ned mange kg..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp