Surpomp

Hulda

Forelsket i forumet
I dag har jeg vært en surpomp. I hele dag, faktisk! Har irritert meg over alt mannen sier og gjør, og skjønner ikke selv hvorfor jeg er så sur og kjip...! Men det verste er at selv om jeg ikke liker den versjonen av meg selv- så kan jeg ikke la være å være slik.., stakkars mannen, hvis dette fortsetter...!
 
Har vært slik i hele dag! Gledet meg til å dra på seinvakt for da fikk i allefall samboern en pause fra meg å det rævva humøre mitt :/
 
Har vært slik i hele dag! Gledet meg til å dra på seinvakt for da fikk i allefall samboern en pause fra meg å det rævva humøre mitt :/
Godt jeg ikke er den eneste...! Håper det gir seg, kan ikke kjøre på med "gravidkortet" i 9 måneder:p
 
Slemt å si det, godt at det er flere i samme båt. Kjefta ned samboeren uten grunn så og si i stad..
Får satse på at det roer seg litt ;)
 
Jeg var sånn i 9mnd med nr to ;) kjenner jeg begynner å bli litt sånn nå, men får håpe for gubben sin skyld jeg ikke blir så jævlig denne gangen :')
 
Haha, samme her! Jeg har allerede vært sånn i en uke, håper ikke det vedvarer i litt over 30 uker til! :D
 
Her har hormontrollet kommet frem for fullt. Kjefta mannen huden full etter en vanlig diskusjon og var sur på ham hele resten av dagen. Og veldig liten forståelse for at jeg ikke klarer å stoppe det og at jeg selv ikke forstår alle forandringene i kroppen min nå, så jeg spurte ham om han ikke hadde opplevd noe sånt før, og da kom det fram at ekskona visstnok var som en engel på jord under svangerskapet med hans første sønn. Ikke hadde hun noen plager hun belemret ham med, heller. Det gjorde ingenting bedre. Jeg burde ikke ha spurt, haha.
 
Jeg er skikkelig hormonella og tåler ingenting før jeg blir sur. Og det er så rart og uvant :/ jeg pleier ikke å bli sånn verken når jeg er gravid eller når jeg har mensen ...
 
I går og i dag har jeg vært så sinnsykt trøtt og sliten...! Og da mannen kommenterte at jeg måtte ta meg sammen og kvikne til, og bruke natten på å sove - da kokte det over - igjen....! :p
 
I går og i dag har jeg vært så sinnsykt trøtt og sliten...! Og da mannen kommenterte at jeg måtte ta meg sammen og kvikne til, og bruke natten på å sove - da kokte det over - igjen....! :p

Da hadde jeg tørna gæren hehe
 
Jeg er mest sint på ting rundt meg. Et under at jeg ikke har knust eller ødelagt noe har sparket, kastet og slått et par ting de siste dagene :( mye banning og frustrerte rop. Kan ikke bli sur på mannen når han har vært dausjuk, da må det gå utover ting i stedet :p
 
Åh, jeg har vært superirritabel på jobb, og det er kjempedumt å bli irritert når man har en gjeng med 5-6åringer som skal høre etter, det nytter jo ikke å bli sur, men klarer ikke helt å la være akkurat nå heller. De tåler heldigvis at man blir sur innimellom :p
 
Haha huff, hvordan skal jeg holde ut med dere hormonelle damer...:signs003 (to me! :p )

Neida, det var en spøk, jenter. Dere får lov å være hormonelle! :)
 
Back
Topp