surkling-forkjølelse

baby_doll

Forelsket i forumet
nå har småen vært surklete lenge og jeg føler at forskjølelsen hennes aldri går over.hvor lang tid bør man vente før man kontakter lege?bør jeg bare ha tålmodighet?føler at hun har vært surklete i mange uker.

Sniker fra Juli. Jeg har en liten en på 10 mnd som har hatt hoste, surkling og forkjølelse i 4 mnd.. og jeg har vært til lege 3 ganger, men får samme beskjed hver gang, om at dette er normalt. De små er jo som små svamper, som tiltrekker seg alt... så legen sa at lillegutt ikke er alene om å være forkjølet over tid. Er mange som har det sånn fra de er 1/2 år opptil 1 år. Men du kan jo ta kontakt med lege, å få ham/henne til å lytte på jenta di, og evt ta en crp.. så får du litt ro over deg iallefall emoticon  God bedring til jenta di emoticon

Angelica har vært forkjølet flere ganger, og noen av gangene har det sittet i leeeenge!

Hvordan er allmentilstanden ellers da, og har hun feber? Ville sett ann disse to tingene, er veldig vanlig at de små blir litt surklete lett:) Og surkler det i brystet?
Men er du bekymret er det bare å ta kontakt med legen, og få en kontroll for å roe ned mammahjertet om ikke annet;)

God bedring<3

Back
Topp