Sure sykehusansatte

Hasselmusa

Forelsket i forumet
Ringte jordmor på torsdag for å få ordnet med time til tidlig ul pga exu i jula. Hun sa det bare var å ringe sykehuset selv for de hadde jo historien min.
Ringte torsdag og ble satt på callback til fredag. Da jeg gikk glipp av oppringingen, ringte jeg bare opp igjen det nr som det var ringt fra og fikk snakket med en hyggelig dame som sa det ikke skulle by på noen problemer og jeg skulle få time i posten.
I dag hadde de ringt igjen, så jeg ringte på nytt opp igjen. Traff ei sur dame som ikke var imøtekommende i det hele tatt og hun kunne ikke hjelpe meg, men jeg måtte ringe opp igjen i morgen fra kl 0800. Jeg prøvde å forklare at jeg ikke har mulighet for å gå fra jobben min å ringe opp igjen. Det fikk jeg beskjed om at det måtte jeg bare gjøre, for det passet ikke for dem at jeg ringte kvart over tre når jeg er ferdig på jobb, selv om det var da jeg snakket med dem både fredag og i går.
Tilslutt fikk jeg tlfnr til fostermedisin og snakket med dem i stedet. De mente det ikke var de jeg skulle snakke med, fordi det var gyn som hadde ansvaret. Men det var ikke det se så på gyn. Heldigvis var den dama på fostermedisin imøtekommende og skulle sjekke opp og ringe meg imorgen og det var bare å ringe henne opp igjen om jeg ikke hørte tlf når hun ringte.

Beklager langt innlegg, blir bare så sinnsykt frustrert over sykehusansatte som ikke er imøtekommende. Om du ikke liker å jobbe med folk må du for svarte finne deg noe annet å gjøre.

Skjønner deg , har selv møta kjempe koselige og flinke helse personale på sykehuset og var så glad . Men plutselig blant de møta en som ikke klarte å høre på meg fordi hun måtte ta telefoner og hadde så mye å gjøre . Fikk ikke lov å gå på do en gang av henne. Og hun stressa så mye at jeg ble stressa selv . Og da prøvde å fortelle mine symptomer halvparten ble ikke hørt på .
Da blir en litt redd for å få feil behandling . Men heldigvis som sagt møta mange koselige og flinke :)

Ja det var ikke mye positivt å si om den dama altså.
Jeg har også møtt mange imøtekommende og trivelige og følt meg godt ivaretatt.
Men nå stresser jeg kjenner jeg, med den historikken jeg har fra før så er ikke dette noe moro.

Ja det var ikke mye positivt å si om den dama altså.
Jeg har også møtt mange imøtekommende og trivelige og følt meg godt ivaretatt.
Men nå stresser jeg kjenner jeg, med den historikken jeg har fra før så er ikke dette noe moro.
Usj, blir sinna på dine vegne. Snart vil det jo haste om det er Exu. Og det er jo ikke gøy og gå rundt i uvissheten heller akkurat

Usj, blir sinna på dine vegne. Snart vil det jo haste om det er Exu. Og det er jo ikke gøy og gå rundt i uvissheten heller akkurat
Sint når jeg la på. Kan hun bare gå fra jobben sin kanskje?
Hadde litt rosa utflod når jeg kom hjem og litt vondt på ene siden. Ringer legevakta om det ikke blir bedre.

Hadde litt rosa utflod når jeg kom hjem og litt vondt på ene siden. Ringer legevakta om det ikke blir bedre.
Jeg hadde lett ringt til legevakten nå om jeg hadde vært deg....

Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig! Det er vell lettere å få komme på sykehuset og når du har begynt å få symptomer +forteller historikk?

Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig! Det er vell lettere å få komme på sykehuset og når du har begynt å få symptomer +forteller historikk?
Skulle tro det. Men den dama var ikke interessert i å høre i det hele tatt.
Får vel bare høre med fostermedisin når de ringer opp igjen i dag.

Jeg hadde lett ringt til legevakten nå om jeg hadde vært deg....
Smertene ga seg utover kvelden. Håper det er ett godt tegn. Mulig det bare strekker seg, men liker ikke helt at det skjer bare på den ene siden. Nøler ikke med å ringe om den kommer tilbake.

Åh så bra. Det er ikke så lett å kjenne forskjell mot strekning så tidlig så kan jo være det. Helt enig i at du skal ringe om det stikker igjen. Du kan jo være heldig å treffe på en annen person som ikke har stått opp på feil bein om du ringer igjen i dag. Hun kan jo ikke være på jobb hele tiden.

Smertene ga seg utover kvelden. Håper det er ett godt tegn. Mulig det bare strekker seg, men liker ikke helt at det skjer bare på den ene siden. Nøler ikke med å ringe om den kommer tilbake.
her strekker det seg på annen hver side... :p ene kvelden er det ene siden, andre kvelden er det andre siden... :p hahahaha... vanskelig å forklare det på noe annen måte <3 <3

her strekker det seg på annen hver side... :p ene kvelden er det ene siden, andre kvelden er det andre siden... :p hahahaha... vanskelig å forklare det på noe annen måte <3 <3
Det murrer på en måte hele tiden. Husker ikke hvordan det var når jeg hadde ett normalt svangerskap, om det murret noe da. Det er ikke vondt vondt, men litt ubehagelig er det. Men tror jeg stresser meg selv også.

Det murrer på en måte hele tiden. Husker ikke hvordan det var når jeg hadde ett normalt svangerskap, om det murret noe da. Det er ikke vondt vondt, men litt ubehagelig er det. Men tror jeg stresser meg selv også.
haha jeg husker heller ikke det... er 6 år siden jeg sist var gravid ;-)

Back
Topp