Sure oppstøt

MiaDenPia

Elsker forumet
Har gått med feelingen av sure oppstøt i hele kveld... kom ikke noe, før nå, men føler det sitter i halsen... tips mottas med takk:)
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Hei. Mot sure oppstøt eller halsbrann hjelper Gaviscon som du får kjøpt på apoteket - eller eventuelt en god neve Love Hearts som du får kjøpt på kiosken ;-)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Nei. Den er uten resept. Finnes i flytende form og tyggetablettet. Jeg har kun smakt tablettene. Ikke spes gode, men funker!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Sniker fra juli:)
Her har jeg vært ekstremt plaga og ingen ting har hjulpet:( men har tygd i meg endel galieve tyggetabletter fra apoteket! De demper det i hvertfall litt, og smaker mint:)
Prøvd flere piller derifra, men syns noen av dem legger seg som en ekkel hinne i munnen, mens andre igjen gjør en mer kvalm:P er vel bare å finne ut hva son funker for en selv:)
Melk, lovehearts, mandler osv, gjorde bare vondt verre for min del..:/ grønn farris funker i små mengder:)

Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n:)

Sniker fra juli:)
Her har jeg vært ekstremt plaga og ingen ting har hjulpet:( men har tygd i meg endel galieve tyggetabletter fra apoteket! De demper det i hvertfall litt, og smaker mint:)
Prøvd flere piller derifra, men syns noen av dem legger seg som en ekkel hinne i munnen, mens andre igjen gjør en mer kvalm:P er vel bare å finne ut hva son funker for en selv:)
Melk, lovehearts, mandler osv, gjorde bare vondt verre for min del..:/ grønn farris funker i små mengder:)

Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n:)
Takk for tips:) Må nok bare prøve meg frem da ja, i begynnelsen så hjalp appelsinjuice men det har avtatt

Prøv å ikke bøy deg så mye ned å heller ikke legge deg ned ihvertfall på en halvtime etter mat.
Spis små måltider..
Er noe ***** det der altså! Lykketil! er ikke lenge til det er over heldigvis. :)

Har merket hvis jeg bøyer meg ja, merka litt når jeg støvsugde også...

Det som var mest i går var, når det føltrs som det lå i halsen bare.. det var litt, idag har det vært litt til og fra...

Back
Topp