Sure oppstøt

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Æsj har begynt å få sure oppstøt, gulper jo omtrent!:/ jeg som håpte jeg skulle slippe unna denne gangen også:/ noen som har gode erfaringer fra apotekmidler? Usikker hva jeg skal kjøpe, da jeg ikke tror dette er halsbrann men sure oppstøt..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Æsj det er kjedelig med halsbrann og sure oppstøt.. Jeg har mest halsbrann og da bruker jeg gaviscon tyggetab. Syns den fungerer bra. Men kanskje du bør spørre på apoteket, de vet jo det.

Du har jo gaviscone tabl. og drikke. Jeg klarte ikke tabl, og de funket dårlig. Den flytende prøde jeg aldri på, men har hørt mange er fornøyd med den.

Jeg holdt meg til LINK. 1 Tabl hver morgen og jeg hadde ingen plager :D

Gavicson flytende har veldig god effekt. Brukte den sist gang og bruker nå osgå er så fornøyd. Har tyggetabl oxo, ike brukt så mye av de enda:)

Ellers så år du kjøpt Somac Control som også er veldig bra:) Link osv....

Brukte den flytende Gaviscon sist, og var veldig fornøyd :) Jeg var veldig plaget, men den dempet utrolig godt :) Hold deg unna brus, sterkt krydret mat, spis sakte og unngå å bøye deg/legge deg nedpå like etter mat/drikke. Bare noen tips fra egne erfaringer ;)

Link/Novaluzid har litt mye magnesium i seg, så det er bedre å bruke Gaviscon. Det smaker balle, men funker fint :) Jeg bruker Novaluzid av og til nå fordi jeg hadde en stor pakke i skapet, men når det går over til daglig bruk må jeg nok bare presse i meg Gaviscon isteden ;)

Flytene gaviscon eller hva det heter fungerer bra på meg også:)

Takk for tips!:) har vært på apoteket nå, og de hadde gavison eller galieve (ny) for gravide. Hun anbefalte meg å prøve den nye galieve, tyggetabletter. Har bare tatt en tablett enda, men syns nesten jeg merka effekt umiddelbart, yes! Men fysj som den smakte!:/ ekkel konsistens som la seg i tenna etterpå (seigt), er gavison tyggetabletter sånn også?

Takk for tips!:) har vært på apoteket nå, og de hadde gavison eller galieve (ny) for gravide. Hun anbefalte meg å prøve den nye galieve, tyggetabletter. Har bare tatt en tablett enda, men syns nesten jeg merka effekt umiddelbart, yes! Men fysj som den smakte!:/ ekkel konsistens som la seg i tenna etterpå (seigt), er gavison tyggetabletter sånn også?

Den har jeg å kjøpt, å syns faktisk den fungerte :) Ja, ææææsj hvor klissete å ekkel :p

Gaviscone tyggetab. setter seg i tenna ja. Men syns ikke de smaker så fælt som miksturen. Brukte den sist gang. Den fungerte veldig bra, men syns det ble litt tungvint å ha med seg den flaska overalt. Litt lettere med tyggetab. i veska :)

Gaviscone tyggetab. setter seg i tenna ja. Men syns ikke de smaker så fælt som miksturen. Brukte den sist gang. Den fungerte veldig bra, men syns det ble litt tungvint å ha med seg den flaska overalt. Litt lettere med tyggetab. i veska :)
Æsjameg! Ser ikke for meg at jeg skal greie å drikke noe ekkelt flytende, når jeg allerede er småkvalm som følge av oppstøta, og har det heelt oppe i halsen:/ får bli tabletter foreløbig:)

Æsjameg! Ser ikke for meg at jeg skal greie å drikke noe ekkelt flytende, når jeg allerede er småkvalm som følge av oppstøta, og har det heelt oppe i halsen:/ får bli tabletter foreløbig:)

Da har du nok gjordt et riktig valg :)

Back
Topp