Sure oppstøt

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I forrige svangerskap sleit jeg veldig med sure oppstøt. Det svir i brystet/oppover i bringene. Dette kom vel rundt uke 27 eller noe sånt sist.. Kunne ikke spise eller drikke noe før jeg fikk følelsen av at magesyre presset seg oppover.. urgh..
Men denne gangen har det allerede begynt.. :/
Æsj, det er så ekkelt! Og ingenting hjelper. Men mye heller det enn kvalme og oppkast!
Flere som har merket sure oppstøt allerede? Evnt. kvalme og oppkast?

Kvalmen kommer snikendes hvis jeg stresser og/eller begynner å bli sulten. Heldigvis ikke kastet opp enda, men har vært like før noen ganger. Er heldigvis langt fra så dårlig jeg var i forrige svangerskap - da var det oppkast fra begynnelse til slutt. Sure oppstøt har jeg ikke vært borti enda, men tar heller det enn kvalme og oppkast, ja :)
Håper du finner noe som hjelper mot oppstøtene så du slipper å plages sånn :signs003

Jepp.. det ble verre i dag. Anbefaler på det sterkeste Novaluzid som er noen store tyggetabletter man tygger. De funker og er faktisk ikke så verst på smak. De har litt mintsmak.. :)

ANBEFALES!

Jepp.. det ble verre i dag. Anbefaler på det sterkeste Novaluzid som er noen store tyggetabletter man tygger. De funker og er faktisk ikke så verst på smak. De har litt mintsmak.. :)

ANBEFALES!
Skal prøves :D Er det mot sure oppstøt eller kvalme? Begge deler? Apoteket? :P

Kvalmen kommer snikendes hvis jeg stresser og/eller begynner å bli sulten. Heldigvis ikke kastet opp enda, men har vært like før noen ganger. Er heldigvis langt fra så dårlig jeg var i forrige svangerskap - da var det oppkast fra begynnelse til slutt. Sure oppstøt har jeg ikke vært borti enda, men tar heller det enn kvalme og oppkast, ja :)
Håper du finner noe som hjelper mot oppstøtene så du slipper å plages sånn :signs003
Blir også kvalm når jeg er sliten/sulten/på vei til å bli sulten.. Så her gjelder det å spise så fort jeg kjenner det kommer :P Huff, får vi slipper sånn ekstrem kvalme! Kan ikke tenke meg noe verre..!

Håper å slippe denne gangen.... Ingenting hjalp forige gang, så har ikke så mange gode råd :( men kan jo ha noe med å gjøre at jeg hadde magesår og dårlig lukkemuskel(mellom magesekk og spiserør) :p

Håper å slippe denne gangen.... Ingenting hjalp forige gang, så har ikke så mange gode råd :( men kan jo ha noe med å gjøre at jeg hadde magesår og dårlig lukkemuskel(mellom magesekk og spiserør) :p
Huff, det er ikke noe særlig... Sist drakk jeg sjokomelk :P Eneste som hjalp meg. Har ikke hjulpet denne gangen...

Back
Topp