Sure oppstøt og halsbrann..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Er det noen der ute som har noen gode råd? Jeg våkner flere ganger om natta av at det bare brenner i halsen.. Er jo til å bli gal av[:@] Har mellomgulvsbrokk (lukkemuskelen i spiserøret funker ikke) så når barnet ligger å presser på magesekken min skvulper alt maten opp igjen.. Derfor spiser jeg aldri om kvelden.. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med disse oppstøtene[:(]

Har prøvd alt det der, men brokkoli.. Det har jeg ikke prøvd[;)] Jeg er utrolig glad i å sove så nå begynner å bli rimelig desperat å prøver alt.. [;)] Drikker melk hver gang jeg står opp for å få sove igjen, men det hjelper ikke lenge før jeg må opp igjen[&:]

Vi har det alltid iiiiskaldt på rommet.. Synd at vi må slutte med det når lille nurket kommer, men det er verdt det til de grader[;)] Ja, var egentlig ikke så veldig plaget før jeg ble gravid for da visste jeg jo hva jeg skulle gjøre for å ikke få maten i retur, men nå er det ikke jeg som bestemmer mer[:'(]
Tusen takk, Håper du får en deilig natt[;)]
Klemklem!

Gaviscon tyggetabletter funket for meg. Jeg hadde alltid liggende på nattbordet, i veska, i stua osv. Heldigvis forsvinner sure oppstøt når du har født. [:D]

du kan prøve titralak.....kjøpes på apoteket og kan brukes av gravide!

ja, det er virkelig helt jævlig.. Hører at jeg skal en tur på apoteket på mandag[;)] Takk for alle tipsene jenter! Dere er uunnværelige!

jeg tar gaviscon mixtur.smaker ..æsj og fy men funker umiddelbart[8D].anbefalt av legen min.

Vil anbafale deg "Link-tyggetabletter"...
De smaker som peppermynte,og er etter min smak mye bedre enn den "gavisconen"!
Og virker nesten rett etter den er tygd opp...

jeg har halsbrann selv..det er faktisk helt jævlig...men vi får nok unger med masse flott hår har jeg hørt[:D] he he. jeg bruker titralac. og det får du reseptfritt på apoteket. funker bra..og kan suges på..smaker peppermynte.[:D]

jeg har også begynt å fått halsbrann. Jeg har også Link på nattbordet, hvis jeg våkner med halsbran så tar jeg en Link. Men på meg, så hjelper det faktisk med kald melk.

Var i varmere strøk forrige uke, og da var det ikke mye melk å få tak i, dermed fikk jeg halsbrann. Men nå som jeg er kommet hjem, og drukket tre liter melk siden søndag (mandag idag), er det gått over! [:)]

Back
Topp