sure oppstøt og halsbrann!!

Duplex

Forelsket i forumet
Idag er jeg i uke 15 *hurra* 
Meeeen nå har jeg begynt med skikkelig sure oppstøt og fått halsbrann!! Nå som kvalmen var tatt av litt.
Noen flere som er plaget? 
Tips til noe som kan hjelpe? 

Har aldri blitt plaget med halsbrann eller sure oppstøt.. Men veninna mi har og hun hadde alltid ei flaske med  gaviscon med seg hvor hen hun var.
Kansje du kan prøve det? Også finnes det tabeletter du tygger isteden for flytende.

Gaviscon:-)

Her hjelper melk kjempemye.
Og jeg vet at Lovehearts hjelper andre myye:-)

Melk hjelper meg også.
Eller så vet jeg mange bruker link tabletter du kan få på apoteket.
Kan være greit å kutte ned på drikke med kulsyre mange får halsbrann av det

Takk for svar :o) 

Vet dere om Graviscon smaker noe? Er litt kresen på smaker for tiden, er redd den skal komme i retur.. hehe, men kan jo alltids prøve :o)
Melk drikker jeg myyye av, så da hjelper jo tydeligvis ikke det.. men får prøve lovehearts!! 
Kullsyre drikker jeg ikke, bare vann og melk det går i her.. og et glass appelsinjuice i ny og ne.

ingenting virket på meg i første sv.skapet :( no kjenner eg det er på vei.. uææ..
håper du finner noe som funker på deg.

Duplex skrev:
Takk for svar :o) 

Vet dere om Graviscon smaker noe? Er litt kresen på smaker for tiden, er redd den skal komme i retur.. hehe, men kan jo alltids prøve :o)
Melk drikker jeg myyye av, så da hjelper jo tydeligvis ikke det.. men får prøve lovehearts!! 
Kullsyre drikker jeg ikke, bare vann og melk det går i her.. og et glass appelsinjuice i ny og ne.

Jeg syns den smaker uff, og jeg tok den bare da det var krise sist, for jeg syns den var så ekkel.. :p Men det gikk fint å ta den når det var virkelig krise. Men jeg er veldig kresen på alt av smak uansett!

gaviscon er d verste jeg noen gang har smakt, og alt kom opp til meg hver gang jeg prøvde det...
det skal finnes noe annet med mint smak, venninnen min fikk tak i d, men husker ikke hva d heter....

Mandler skal hjelpe mot halsbrann :)

Da tror jeg at jeg dropper graviscon.. men skal prøve det andre dere har anbefalt, får handle inn litt idag :o) 
Takk for svar alle!! :o)
Håper dere som er plaget selv finner noe som hjelper :o)
Kom gjerne med tips om dere kommer over noe nytt!! 

Back
Topp