Sure oppstøt og halsbrann

lise_mor

Glad i forumet
Sliter så grusomt med sure oppstøt!! kan ikke spise NOE som er for salt, for fet eller syrli! :S så går for det meste i melkeprodukter.. men noen ganger får man bare såå lyst på noe godt, men så viser det seg at magen ikke tåler det..!

Noen som har nå kjerring råd mot halsbrann og/eller sure oppstøt?

--Lise--

sladdrer litt me tone_mor! mest på privaten [:-]

Ikke kjærringråd, men Gaviscon (på apoteket) fungerer veldig fint!

smaker det pyton eller i det minste litt peppermynte eller noe? :P

--Lise--

Link funke kjempe bra![:D] Blir kvitt den jævla halsbrannen å de sure oppstøtan me en gang, å den smake litt sånn fluor tabelett me mint[:D] hehe

supert! :D hørtes ut som noe for meg ;)

Lovehearts? :P Funker hvertfall mot halsbrann[:)]

Det skal ha kommet et nytt preparat som man kan ta, og som forebygger mot halsbrann.
Har sett reklame for det.

Ellers skal en banan på fastende hjerte forebygge halsbrann, og om du allerede sitter der med brennende hals så bruker melk å hjelpe.

hei[:)]jeg har slitt med akkurat d samme siden jeg ble gravid,noen dager er den helt pyton for man raper og raper,og den brennende følelsen i brystet som kommer opp da er heeeeelt utholdelig,d jeg gjør da (er ikke noe fan av medikamenter) er å spise eple ( de søte) gulerøtter , banan,mandler eller rett og slett ett glass melk,jeg føler at disse tingene hjelper meg[:D]så jeg håper at de hjelper deg også hvis du har lyst til å teste d ut[:D]

Back
Topp