Sure lyster :-)

Knerten3

Glad i forumet
Herlighet igår tok det helt av på cravingsen ! :-)
Bare MÅTTE ha sure ting. Hadde vi hatt sitroner i hus så hadde jeg gnagd på dem!
Jeg helte nedpå appelsinjuice, spiste 3 sure epler, 2 appelsiner, og sure dødningehoder.
Ingenting hjalp! Ringte mannen og sa han måtte kjøpe med den sureste safta han fant haha :-)

Det gikk heldigvis litt over etter ett par timer... tenker d hadde vært slitsomt med konstant craving på sitroner..
Bør ikke være bekymret for C vitamin inntaket hvertfall...

Men nr 1 som er jente spiste jeg grønne syrlige epler hele tiden, så spent på om d er jente i magen denne gangen. Med gutten hadde jeg andre cravings på mer salte ting.

:hilarious::hilarious: synes jeg ser deg sitte å sutte på sitroner, helt hudløs på leppene!

Haha ja :) Jeg var helt vill i blikket!
Tviler ikke! Jeg har ikke spesielle cravings foreløpig, og hadde ikke det med vesla heller, men får bare plutselig akutt lyst på forskjellige ting. Som i går, skulle på butikken og det eneste jeg så oppe i hodet mitt var en svær sandwich is.. ikke spist på flere år.. måtte jo kjøpe selvsagt. Neste gang blir det sikkert noe helt annet

Tviler ikke! Jeg har ikke spesielle cravings foreløpig, og hadde ikke det med vesla heller, men får bare plutselig akutt lyst på forskjellige ting. Som i går, skulle på butikken og det eneste jeg så oppe i hodet mitt var en svær sandwich is.. ikke spist på flere år.. måtte jo kjøpe selvsagt. Neste gang blir det sikkert noe helt annet
haha syns det er så gøy at kroppen kan reagere sånn og mannen bare rister oppgitt på hodet! :-) At man brått bare MÅ ha noe lissom, som du sier, man ikke har spist på en stund heller. Med førstemann var vi på øyhopping i Hellas da jeg fant ut at jeg var gravid. Ble helt sykt kvalm av lukta av sau overalt. De spiser jo bare det av kjøtt omtrent. Fikk ei snill gammel dame til å lage grønnsaksuppe til meg. Var det eneste jeg hadde lyst på :-)

Herlighet igår tok det helt av på cravingsen ! :)
Bare MÅTTE ha sure ting. Hadde vi hatt sitroner i hus så hadde jeg gnagd på dem!
Jeg helte nedpå appelsinjuice, spiste 3 sure epler, 2 appelsiner, og sure dødningehoder.
Ingenting hjalp! Ringte mannen og sa han måtte kjøpe med den sureste safta han fant haha :)

Det gikk heldigvis litt over etter ett par timer... tenker d hadde vært slitsomt med konstant craving på sitroner..
Bør ikke være bekymret for C vitamin inntaket hvertfall...

Men nr 1 som er jente spiste jeg grønne syrlige epler hele tiden, så spent på om d er jente i magen denne gangen. Med gutten hadde jeg andre cravings på mer salte ting.
Kan tipse deg om Laban sine sure seigmenn! De er faktisk litt sure og digge! Ut på tur, alltid sur står det på de :hilarious:

Haha der harru meg :) hihi. Tusen takk for tips- bør kanskje spise andre ting enn godteri også, så jeg ikke legger på meg 100 kg :)
Høres kjent ut. Lever på Ritzkjeks om dagen :hilarious: Men får heldigvis stort sett i meg både frokost og middag, med unntak av noen få dager.

haha syns det er så gøy at kroppen kan reagere sånn og mannen bare rister oppgitt på hodet! :) At man brått bare MÅ ha noe lissom, som du sier, man ikke har spist på en stund heller. Med førstemann var vi på øyhopping i Hellas da jeg fant ut at jeg var gravid. Ble helt sykt kvalm av lukta av sau overalt. De spiser jo bare det av kjøtt omtrent. Fikk ei snill gammel dame til å lage grønnsaksuppe til meg. Var det eneste jeg hadde lyst på :)
Ja da er det kjedelig å være der! Sau og geit er høyt på menylista der ja!

Kanskje jente nå også da! Jeg hadde bare lyst på salte ting første graviditet da det ble gutt og samme denne gangen! Godteri eller sjokolade frister ikke, spist sushi annenhver dag med masse soyasaus, eller knekkebrød med kaviar og kokt egg.

Kanskje jente nå også da! Jeg hadde bare lyst på salte ting første graviditet da det ble gutt og samme denne gangen! Godteri eller sjokolade frister ikke, spist sushi annenhver dag med masse soyasaus, eller knekkebrød med kaviar og kokt egg.
Ja ikke lett å vite, men cravingsene er de samme :-) Sushi ja, nam! Kunne levd på det!

Back
Topp