Må bare fortelle...Skulle ringe legekontoret å høre om de betilte time til meg på UL.For det var deg jeg forsto utfra 1 kontroll i februar...Det var en lege(ikke min)som svarte.jeg spurte han om dette..Da sa han "Da må du komme opp her" "Men jeg var for ikke så lenge siden, jeg bare lurte på om dere ordner med UL på sykehuset" Han ble så sur...sa at jeg måtte kommet dit, og sette opp legetime.var jo en stund siden jeg hadde vært sist.Da sa jeg at jeg har valgt å gå annen hver gang til lege og jordmor, og at jeg skal til henne i morgen. Da sa han"Da gjør jo du sånn at ikke legen får gjort sitt arbeid..Jeg prøver å fortelle deg noe her, men du vil jo ikke hørte på hva jeg har å si" Jeg ble SÅ sjokket...lurte jo bare på en ting.....så sier han "jeg må legge på"....så var han borte.............HALLLLOOOO????ringte opp igjen senere og snakket med hun som alltid tar tlf der....hun sjekket det jeg lurte på.Så fortalte jeg hva jeg hadde opplevd..Da sa hun at det hadde vært en meget akutt situasjon der..og alle hadde vært stresset.Hun beklaget det hele og sa at det skulle jo ikke gå utover meg.....PROFESJONELLE FOLK BØR TAKLE STRESS!!!ble SÅÅÅ trist.Men fikk heldigvis snakket med hun som var grei etterpå...